י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחראים לשורת פיגועים | תיעוד

פעולה דרמטית בשכם: חוליית המחבלים חוסלה

כוחות הביטחון חיסלו את חוליית המחבלים שעומדת מאחורי שורת פיגועי הירי בתקופה האחרונה ביהודה ושומרון • שר הביטחון: "הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי" • תיעוד מהזירה

פעולה דרמטית בשכם: חוליית המחבלים חוסלה
רכב המחבלים בשכם צילום: רשתות ערביות

בפעולה חריגה של לוחמי ימ"מ וצה"ל במרכז העיר שכם, חוסלו בצהריים (שלישי) שלושה מחבלים - חברי חולייה שעומדת מאחורי שורה של פיגועי ירי במהלך הימים האחרונים לעבר עמדות צה"ל ברחבי יהודה ושומרון. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי מותם של שלושה מחבלים נקבע במקום.

מהמשטרה והשב"כ נמסר כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל, סוכלה חוליית טרור מאזור שכם אשר אחראית לשורה של פיגועי ירי בגזרה לעבר כוחות צה"ל ואזרחים ישראלים בשבועות האחרונים. 3 מחבלים חמושים שהיו ברכב נהרגו במהלך התקלות עם כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו.


חברי החולייה

"בשבועות האחרונים היחידה נערכה עם שירות הבטחון הכללי וצה"ל על מנת לעצור חוליית מחבלים שמבצעת פיגועי ירי נגד כוחות צה״ל במרחב שומרון", אמר מפקד הימ"מ, נצ"מ ח'. "כוחות היחידה והשב"כ פעלו סביב השעון בכדי לעצור את חברי החולייה. הלוחמים פעלו במקצועיות, דבקות במשימה תוך חתירה למגע. בראשות החולייה נתפסו 2 נשקי m16 במהלך המעצר ניסו לפתוח באש ונוטרלו".

הנשק שנתפס בידי המחבלים//צילום: דוברות המשטרה

"שיתוף הפעולה של היחידה השב"כ וצה"ל הינו שובר שוויון בלחימה בטרור, חוליות המחבלים ידעו שהשב״כ והימ"מ בשת"פ צה"ל יגיעו לכל מחבל שינסה לפגוע בכוחותינו ובאזרחי מדינת ישראל", הוסיף מפקד הימ"מ.

שר הביטחון, בני גנץ, אמר לאחר הפעולה, "‏אני משבח את צה"ל, השב"כ והימ"מ שחיסלו היום את חוליית המחבלים שביצעה פיגועי ירי בשבועות האחרונים. בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי ואת הנוכחות בצירים ובמקומות המרכזיים באיו"ש. נמשיך בפעילות יזומה, נסכל ונשים את ידינו על מי שינסה לפגוע בחיי אדם."

מחבלים חיסול שכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד