כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נפלא לדעת

דנונה פרו מכיל 20 גרם חלבון בכל גביע ומתאים במיוחד לעוסקים בפעילות גופנית

לכל אחד מסוגי היוגורט של דנונה טעם נפלא ותועלות ייחודיות משלו. כך, למשל, כל גביע בסדרת היוגורט העשיר בחלבון 'דנונה פרו' מכיל 20 גרם חלבון, מתאים במיוחד לעוסקים בפעילות גופנית ותורם לתחושת שובע

דנונה פרו מכיל 20 גרם חלבון בכל גביע ומתאים במיוחד לעוסקים בפעילות גופנית
דנונה צילום: יח"צ

'לדנונה', המותג המומחה ביוגורטים והמוביל את הקטגוריה, מגוון רחב של מוצרים המותאמים למגמות השונות ולטעמם של הצרכנים. לכל אחת מסדרות היוגורט האהובות של דנונה טעם נפלא ותועלות ייחודיות משלה. כחלק מהצורך ההולך וגובר במוצרים עשירים בחלבון, פותחה סדרת 'פרו' – יוגורט במרקם מושלם ובמגוון טעמים המכיל 20 גרם חלבון איכותי בכל גביע. סדרת דנונה 'פרו' מתאימה במיוחד לעוסקים בפעילות גופנית ותורמת לתחושת שובע.

בסדרת דנונה 'פרו' מגוון רחב של מוצרים, כולם עם 20 גרם חלבון לגביע, בהם: יוגורט בטעם טבעי 0% ו-1.5% שומן, אותו ניתן לאכול כמנה בפני עצמה או עם תוספת שאוהבים כמו פירות, שיבולת שועל או גרנולה, יוגורט בטעמים נפלאים עם 0% שומן: תות, אפרסק, פירות יער, וניל, קרמל מלוח, יוגורט עם 0% שומן ותוספים ייחודיים הרלוונטיים לעוסקים בספורט (סדרת דנונה 'פרו פלוס'), דוגמת מגנזיום, סידן וויטמין די וחדש חדש: דנונה 'פרו' עם 0% שומן ו-0% סוכר לבן, בטעמי תות ומנגו-אפרסק. היוגורט העשיר בחלבון של דנונה משלב כמה יתרונות בולטים: מרקם מפנק, 0% שומן, טעמים מגוונים והמון חלבון בכל גביע. כל זאת, לצד היתרונות והתועלות של היוגורט. השילוב הייחודי, הכולל בתוכו את פלא היוגורט בשילוב תכולת חלבון גבוהה, הופך את דנונה 'פרו' למותג אהוב במיוחד, המוביל את עולם יוגורט החלבון.

טיפ שנפלא לדעת: דנונה 'פרו' הינו יוגורט עשיר בחלבון המתאים כחלק מהתפריט היומיומי למתאמנים. צריכת החלבון היומית המומלצת משתנה מאדם לאדם בהתאם למשקל ולאופי הפעילות הגופנית. 

המוצרים האמורים הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א לימות השנה.

דנונה פעילות גופנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד