כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מנסה להימלט ונלכד

תיעוד מבורו פארק: המתנדב תפס את הגנב בתזמון מושלם

צעיר שניסה לגנוב מוצר יקר ערך מחנות סלולר בבורו פארק, נתפס שניות לאחר שנמלט על ידי מתנדב ארגון 'השומרים' שהגיע למקום בתזמון מושלם. תיעוד

תיעוד מבורו פארק: המתנדב תפס את הגנב בתזמון מושלם
רגע הגניבה צילום: מתוך הסרטון

חבר ארגון השומרים של בורו פארק סיכל אתמול (שני) גניבה בחנות סלולר בבעלות חרדי. בתיעוד שמתפרסם היום נראים רגעי הדרמה כאשר צעיר גוי נכנס לחנות סלולר בשכונה החרדית ותוך כדי דין ודברים עם המוכר הוא נראה מנסה להימלט עם מכשיר יקר ערך.

אחד מבעלי החנות ניסה לדלוק אחריו, אך מי שהצליח ללכוד את הפושע הצעיר הוא דווקא מתנדב ארגן 'השומרים' שהגיע בתזמון מדויק לכניסה של החנות ומבלי לאבד זמן יקר הבין את הסיטואציה שלפניו והשתלט על הגנב.

האירוע התרחש בשדרה 13 רחוב 46 ולפי הבעלים החסידי של החנות, הצעיר אמר כי הוא רוצה לרכוש אוזניות, וביקש לבחון את המוצר ששוויו מאות דולרים. הבעלים שלא חשד בדבר, הסכים, ומסר לאיש את האוזניות היקרות.

אך במקום לרכוש אותן, הגנב החל לרוץ לעבר הדלת כשבעל החנות רודף אחריו. כשהגיע לדלת ראה מתנדב ארגון השומרים שנקלע למקום את המרדף מתגלגל, תפס במהירות את החשוד והצמיד אותו לחנות והכניס אותו לתוך החנות. המשטרה עצרה את החשוד במקום והוא הואשם בגניבה מהחנות.

בורו פארק השומרים גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד