כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סערת החרם

הארגון שמסייע לזינגר: "יוניליוור העולמית לא תוכל עוד להתחמק"

ארגון 'StandWithUs' מתייצב לצד אבי זינגר ועובדי בן אנד ג'ריס ישראל: "בוחנים אפיקים משפטיים אפשריים כנגד יוניליוור ובן אנד ג׳ריס. בקרוב נפרסם מידע נוסף בנושא"

הארגון שמסייע לזינגר: "יוניליוור העולמית לא תוכל עוד להתחמק"
גלידות בן & ג'ריס ישראל צילום: ישי ירושלמי

ארגון 'StandWithUs', הפועל לקידום חינוך אודות ישראל ומאבק באנטישמיות, פרסם היום באתר האינטרנט שלו על הצעדים הבאים שהארגון מתכנן במסגרת המאבק העולמי כנגד החרם שעליו הכריזה חברת יוניליוור העולמית ביולי אשתקד. במסגרת החרם, דרשה החברה מאבי זינגר, המנכ"ל והבעלים של בן אנד ג'ריס ישראל המעסיק 169 עובדים בפריפריה, כי עליו להפסיק לשווק בחלקים מירושלים וביהודה ושומרון. לאור סירובו של זינגר לחרם, הודיעה יוניליוור העולמית כי ההסכם עמו לא יחודש בסוף שנת 2022.

כחלק מהצעדים של הארגון כנגד יוניליוור ובן אנד ג'ריס, הכריזו בארגון על בחינת צעדים משפטיים.

באתר האינטרנט של הארגון פורסם: "המחלקה המשפטית שלStandWithUs עומדת בחזית המאמצים להטיל אחריות משפטית על בן אנד ג'ריס וחברת האם שלה יוניליוור על החלטתה המפלה לנתק את הקשרים עם המפעל שלה בישראל לאחר 2022. המאמצים המשפטיים של StandWithUs כוללים פגישות עם עורכי דין מובילים בארה"ב בכדי לבדוק אפיקים משפטיים אפשריים. StandWithUs גם עובדת עם ארגונים שותפים מרכזיים על אסטרטגיה משפטית משותפת. עד כה, נבדקות מספר תביעות אפשריות, ומידע נוסף יגיע בחודשים הקרובים".

לפני כחודש, הארגון אף פרסם קמפיין שילוט רחב היקף בארה״ב כנגד יוניליוור העולמית שמטרתו: הפעלת לחץ על מקבלי ההחלטות בחברה לחזור בהם מהחרם על חלקים מירושלים ויהודה ושומרון.

מייקל דיקסון, מנכ"ל StandWithUs ישראל מסר: "עוד לפני ההכרזה הרשמית על החרם אבי וצוותו בבן אנד ג'ריס ישראל נאלצו לסבול שקרים והתקפות רק בגלל היותם חברה ישראלית שמשרתת את כלל האזרחים. תמכנו בהם אז ואנחנו תומכים בהם עכשיו. מדובר בחציית קו אדום עבורנו: לא נאפשר אפליה כזו של חברות ישראליות ונמשיך להיאבק בכל דרך שנוכל".

אבי זינגר, המנכ"ל והבעלים של בן אנד ג'ריס ישראל מסר בתגובה: "אני מודה ל- StandWithUs על תמיכתם במאבק כנגד החרם המביש על חלקים ממדינת ישראל. אכן בימים אלו נבדקות מגוון אפשרויות אשר עתידות לחייב את יוניליוור העולמית לספק תשובה מדוע היא דרשה ממני דרישה המנוגדת לחוק הישראלי. יוניליוור העולמית לא תוכל עוד להתחמק מהנושא בטענות שווא"

יוניליוור בן & ג'ריס חרם על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד