י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מעשה טרור"

אחמד טיבי תוקף את חיסול המחבלים: "הוצאות להורג"

חבר הכנסת אחמד טיבי תקף את חיסול שלושת מחבלים בשכם, שביצעו מספר פיגועים בשבועות האחרונים, וטען כי מדובר ב"מעשה טרור" על פי החוק הבינלאומי | הוא עקץ ברמיזה את רע"מ: "הקואליציה, על כל מרכיביה, נושאים באחריות" • צפו

אחמד טיבי תוקף את חיסול המחבלים: "הוצאות להורג"
אחמד טיבי על כס יו"ר הכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מקומם: חבר הכנסת אחמד טיבי מ'הרשימה המשותפת' תקף את חיסול שלושת המחבלים היום (שלישי) בשכם, בנאום שנשא בתוך בית המחוקקים של המדינה היהודית.

טיבי נאם בכנסת במסגרת "נאומים בני דקה" וגינה את חיסול המחבלים. "התבשרנו לרעה על הוצאה להורג של שלושה פלסטינים בשכם. החיסולים האלה בהוצאות להורג הם מעשה טרור על פי החוק הבינלאומי".

"רק סיום הכיבוש יביא לקץ האלימות ולא החיסולים האלה. החיסול האחרון הוא הנפשע ביותר והבוטה ביותר שהיה בשנים האחרונות. הקואליציה הזאת, על כל מרכיביה, נושאים באחריות בהידרדרות הזאת", עקץ במרומז את רע"מ.

נזכיר כי היום ביצעו כוחות הביטחון מבצע חיסול במרכז שכם, במסגרתו חוסלו שלושה מחבלים חברי חולייה שעומדת מאחורי שורה של פיגועי ירי במהלך הימים האחרונים לעבר עמדות צה"ל ברחבי יהודה ושומרון.

שלושת המחבלים, אדהם אל-שישאני, מוחמד אבו אל-ראא'ד ואשרף אל-מבסלט, היו פעילים בגדודי חללי אל-אקצא. בארגון הטרור פרסמו הודעת אבל שבה איימו כי "דמם לא נשפך לשווא" ושתהיה נקמה כתגובה לחיסולם.

אחמד טיבי שכם חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד