כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ממשכימי הנץ

מראשוני תושבי ברכפלד: ר' משה דוד הלך לעולמו

הערב הלוויתו של הרב משה דוד יעקב ז"ל מחשובי התושבים הוותיקים בשכונת ברכפלד במודיעין שהלך לעולמו לאחר שנדבק בקורונה והוא בן 74 בפטירתו. למרות שנשמר בכל כוחו מהקורונה לצד זה שעבר את כל החיסונים מחלות רקע הכריעו והוא נפטר לבית עולמו

מראשוני תושבי ברכפלד: ר' משה דוד הלך לעולמו
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: במחלקת הקורונה בבית החולים בלינסון בפתח תקווה, הלך היום (שלישי) לעולמו הרב משה דוד יעקב ז"ל, מוותיקי התושבים בשכונת ברכפלד במודיעין עילית והוא בן 74 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד ברומניה לאביו ר' אברהם יצחק ז"ל, עלה לארץ הקודש והקים משפחה לתפארת. בעבר התגורר בבני ברק והיה מראשוני התושבים בשכונת ברכפלד במודיעין עילית לפני למעלה מעשרים וחמש שנה.

בבני ברק היה ממקורבי הגאון רבי אריה איברהמס זצ"ל, תלמידו של מרן ה'חזון איש' זצ"ל.

לתושבי שכונת ברכפלד היה מוכר כבעל מעדניית 'מעדני האחוזה', שם שירת את לקוחותיו בנאמנות ובמסירות, תמיד עם חיוך ומאור פנים.

כל חייו רדף צדקה וחסד, היה ממתפללי הנץ בכל יום בקהילת רבי עקיבא הסמוכה לביתו וכן קבע עיתים לתורה בבוקר ובערב והיה מסור מאוד לבני משפחתו.

כמו כן היה אהוב על כל תושבי השכונה, היה מחלק סוכריות לילדים בבית הכנסת בכל שבת. כולם קראו לו בשכונה "סבא יעקב" בהיותו הסבא של כולם.

לפני עשור נפטרה עליו רעייתו ע"ה והוא הותיר אחריו את משפחתו, בנו הוא ר' יניב יעקב, מהקייטרינג המפורסם 'מעדני האחוזה' בקרית ספר.

הלוויתו הערב (שלישי) בשעה 21:00, מביתו ברחוב רבי עקיבא 21, מודיעין עילית, ובשעה 23:00 בבית העלמין סגולה, בפתח תקווה, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

ברכפלד מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד