ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ניצל רק בנס

תיעוד קשה: ניסיון הלינץ' בנהג המונית שנכנס לשכם

הערב מתפרסם תיעוד מאירוע התקיפה של נהג מונית ישראלי שנכנס לשכם שעה קלה לאחר חיסול המחבלים. בתיעוד נראית התקיפה הקשה על ידי צעירים זועמים. בנס הנהג מתעשת ומצליח להימלט. צפו

תיעוד קשה: ניסיון הלינץ' בנהג המונית שנכנס לשכם
התיעוד משכם צילום: מתוך הסרטון

נהג מונית שנכנס במהלך היום (שלישי) לשכם, שעה קלה לאחר חיסול המחבלים על ידי כוח צה"ל וימ"מ, הותקף באופן קשה על ידי המון משולהב. בתיעוד שהתפרסם לפני שעה קלה נראים רגעי האימה שעברו על נהג המונית. מחקירתו עולה כי לא נכנס לשכם בטעות, וכי זו אינה הפעם הראשונה שהוא עושה זאת.

נהג המונית נפצע בנס רק באורח קל, ולחוקרי המשטרה הוא סיפר כי זו אינה הפעם הראשונה שנכנס למקום בחודשים האחרונים. לדבריו, רק בחודשיים האחרונים הגיע לשכם "ארבע-חמש פעמים", לצורך תיקונים במונית שלו. 

"זו הפעם האחרונה שאני אכנס. פתאום הגיעו אליי המון אנשים שהתחילו לזרוק אבנים. נפצעתי, ואני לא יודע אם זה מאבן או מזכוכית שעפה עליי", אמר הנהג ל-ynet.

בתיעוד נשמע צעיר קורא לחבריו לשרוף את הרכב כשהנהג בתוכו, תוך שאחרים תוקפים את הנהג ומשחיתים את המונית. בנוסף דווח, כי שב"כ היה עם הנהג על קו הטלפון במהלך ניסיון הלינץ' והמנוסה מחוץ לעיר.

קצין שיטור במחוז ש"י במשטרת ישראל, מפקח רם אוזן, אמר כי "בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח על אזרח ישראלי שנכנס עם המונית שלו לתוך שכם. האזרח זוהה כישראלי בתוך העיר והפלסטינים החלו להסתובב סביבו ולרגום אותו באבנים. הנהג שנפצע הצליח לחלץ את עצמו לכוח צבאי שהיה בסמיכות למקום ולקבל טיפול רפואי על ידי כוחות הביטחון". לדבריו, "הוא סירב להתפנות ועוכב לתחנת המשטרה שם הוא נחקר ומסר כי נכנס לתוך העיר 'כדי לטפל במונית שלו'".

שכם לינץ' נהג מונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד