י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לבנות כוח מתקדם"

חברת הקונגרס שילמה 170 אלף דולר לארגון אנטי-ישראלי ואנטי-משטרתי

חברת הקונגרס האמריקנית, ראשידה טאליב, שילמה כחלק מהוצאות הקמפיין שלה כ-170 אלף דולר לארגון אנטי-ישראלי ואנטי-משטרתי | בעבר התבטאה לא מעט פעמים נגד הממשל הישראלי וכניסתה לא אושרה 

חברת הקונגרס שילמה 170 אלף דולר לארגון אנטי-ישראלי ואנטי-משטרתי
גבעת הקפיטול צילום: pixabay

נציגת השמאל הקיצוני, חברת הקונגרס ראשידה טאליב, חילקה כ-170,000 דולר לחברת ייעוץ פוליטי המנוהלת על ידי פעיל אנטי-ישראלי, העומד בראש ארגון "לחסל את המשטרה", מאז תחילת 2020, זאת באמצעות כספי הוצאות לקמפיינים.

מסמכי ועדת הבחירות הפדרלית שדווחו על ידי רשת 'פוקס ניוז', חושפים כי קמפיין הבחירות שלה שילם 147,000 דולר ל-Unbought Power LLC במהלך מספר חודשים מאז מרץ 2020 עבור "ייעוץ לגיוס כספים". על פי הדיווחים, טלאיב, שילמה לארגון 23,000 דולר נוספים.

הפעילה רשה מובארק, פרסמה ב-2020: "כפלסטינית אמריקאית ופעילה, התרגשתי לעבוד עם ראשידה טאליב, ראשידה הגיעה אלי עם רעיון לתמוך במועמדים ובארגונים הקשורים לתנועה כדי שנוכל לבנות כוח מתקדם מלמטה למעלה".

מובארק הציגה גם כמה הצהרות פרו-פלסטיניות, כמו גם תמיכה בהשבתת מימון למשטרה, עמדות שטליב ספגה ביקורת על כך שהיא תומכת בהן. מובארק כתבה "אלה לא התנגשויות, זה כיבוש מתמשך, זה לא פינוי, זה גירוש בכפייה, זה לא סכסוך, זה קולוניאליזם של מתנחלים, זה טיהור אתני, זה דיכוי, זה אפרטהייד", כתבה מובארק במאי האחרון. "תגידו את זה בקול רם. תגידו את זה ברור. תשוחרר פלסטין שייח' ג'ארח".

ה'ניו יורק פוסט' מדווח, כי מובארק תקפה את מזכיר המדינה אנטוני בלינקן על התנגדות לחקירה של בית הדין הפלילי הבינלאומי על "גירוש מבתיהם" לכאורה "של משפחות פלסטיניות".

"תתבייש לך בלינקן, לא רק שאתה לא מטיל אחריות על ישראל על הפרת זכויות האדם והאפרטהייד האלים שלה. אתה מאשים את המדוכאים", היא כתבה, "מגעיל, העם הפלסטיני אינו חד פעמי, מביש".

טאליב היא חברת קונגרס דמוקרטית אנטישמית ממוצא פלסטיני, כזכור באוגוסט 2018 חברת הקונגרס האנטי ישראלית, ראשידה טאליב תכננה להגיע לישראל, כדי לנצל את הביקור על מנת לצאת בהתקפה הסברתית קשה על ישראל. אך לבסוף כניסתה לא אושרה כי היא לא התחייבה לקיים מספר תנאים שהוצבו מצידו של שר הפנים דאז אריה דרעי.

עומאר השוותה בעבר אף היא בין ישראל לאיראן כשאמרה: "כשישראל מעבירה חוק שמכיר בה כמדינה יהודית ולא מכיר בדתות אחרות שחיות שם, ואנחנו עדיין מתייחסים אליה כאל דמוקרטיה במזרח התיכון, אני כמעט צוחקת. אלו דברים שאנחנו רואים את זה בחברות שאותן אנחנו מבקרים כמו איראן". עומאר קראה מספר פעמים בתקשורת להפסיק כל סיוע לישראל, ואף ניסתה לגייס מספר חברי קונגרס אחרים לתמיכה במהלך.

ראשידה טאליב חברת קונגרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד