י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"פחות מתאים לי"

שנתיים אחרי שפרשה מהפוליטיקה: שלי יחימוביץ' בפרישה נוספת

העיתונאית והמגישה שלי יחימוביץ' הודיעה על החלטתה לפרוש מהגשת התכנית היומית, "שלי וגואטה", המשודרת ברשת ב'. יחימוביץ' שהייתה עד לפני שנתיים עוד טבועה עמוק בפוליטיקה הארצית, מסרה: "בתקופה זאת בחיי מתברר שפחות מתאים לי החיבור האינטנסיבי 24/7 לזרם החדשות" 

שנתיים אחרי שפרשה מהפוליטיקה: שלי יחימוביץ' בפרישה נוספת
חדשות 'כאן'. אילוסטרציה צילום: אנטוניה ימין

העיתונאית שלי יחימוביץ', הודיעה למנהליה ב'כאן' - תאגיד השידור הציבורי, על כוונתה להפסיק להגיש את התכנית היומית "שלי וגואטה" ברשת ב' ולפרוש מהתאגיד.

יחימוביץ הצטרפה אל חטיבת החדשות בשנת 2020, לאחר פרישתה מהכנסת. "בתוך זמן קצר זכתה התכנית, בהגשה המשותפת עם ח"כ לשעבר יגאל גואטה, לאחוזי האזנה גבוהים והפכה למשדר רדיו פופולרי ומוביל ברצועת השידור", מסרו היום (רביעי) בתאגיד. 

מנהלת 'כאן רשת ב', שרון עמית אמרה לאור פרישתה של יחימוביץ': "בשם 'כאן רשת ב', אני מודה לשלי יחימוביץ על שנתיים של הגשה מקצועית ומעשירה. שנתיים בהן תרמה מהידע ומהניסיון התקשורתי, החברתי והאנושי שלה. יחד עם יגאל גואטה גיבשו סביבם קהל מאזינים רב ויצרו, בתקופה מאוד מאתגרת, תוכנית להתגאות בה".

שלי יחימוביץ' מסרה, כי "ההגשה עם יגאל גואטה, שותפי וחברי, הייתה מהנה, מעשירה ומוצלח". "אבל", הוסיפה, "בתקופה זאת בחיי מתברר שפחות מתאים לי החיבור האינטנסיבי 24/7 לזרם החדשות, חיבור שהוא הכרח בתוכנית אקטואליה יומית".

יגאל גואטה, שהגיש לצידה את התכנית היומית, מסר: "מבקש להודות לחברתי שלי על שנתיים מהנות ומאתגרות עבורי ועבור המאזינים. אין ספק שהחיבור בינינו העביר מסר חשוב בימים אלו, שאפשר לחלוק ותוך כדי כך לעשות את זה באהבה, אחווה וכבוד הדדי, שחסר מאוד בימים אלו".

גואטה הודיע כי על אף פרישתה, התכנית בהגשתו תמשיך לשדר כפי שהיה עד כה, בהגשתו. "מאחל לה הצלחה בהמשך הדרך. עוד ניפגש", אמר לסיום 


שלי יחימוביץ תאגיד השידור הציבורי יגאל גואטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד