כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"הוא לא מאמין שיש עתיד"

מכה לפני ההשקה: הבכיר שעוזב את הבנק החדש

רועי קציר, שמונה להיות סמנכ"ל השיווק, המכירות והלקוחות בבנק הדיגיטלי החדש, פורש באופן מפתיע מהבנק - רגע לפני ההשקה הגדולה. אחד מהעובדים: "גם קציר הבין שאי אפשר לבנות בנק מכותרות בטלוויזיה נגד המתחרים הוותיקים" | מקרובים לבנק: "קיבל הזדמנות שקשה לסרב לה לשמש כמשנה למנכ"ל יחיד ב'כאל'"

מכה לפני ההשקה: הבכיר שעוזב את הבנק החדש
בנקאות בדיגיטל צילום: pixsabay

רגע לפני ההשקה הגדולה, אחד מבכירי הבנק הדיגיטלי החדש הודיע במפתיע על עזיבתו את התפקיד. עובדים בחברה טוענים כי הצעד מראה על אי-אימון בבנק החדש.

הבכיר הוא רועי קציר, סמנכ"ל השיווק, המכירות והלקוחות בבנק הדיגיטלי (one zero), שיפרוש מהתפקיד זמן קצר לפני פתיחתו לקהל הרחב. פרישתו של קציר מטלטלת את הבנק הדיגיטלי.

"אנחנו בהלם, לא ציפינו לזה, אם רועי פורש זה אומר שהוא לא מאמין שיש עתיד לבנק הדיגיטלי", אמרו לוואלה! עובדים בבנק החדש. עובד אחד טען: "כנראה שגם קציר הבין שאי אפשר לבנות בנק מכותרות בטלוויזיה נגד המתחרים הוותיקים".

במקום תפקידו בבנק הדיגיטלי החדש, קציר צפוי להתמנות לתפקיד בכיר בחברת כרטיסי האשראי כאל, שהיא חברת בת של בנק דיסקונט.

מקורבים לוואן זירו מסר: "רועי קיבל הזדמנות שקשה לסרב לה לשמש כמשנה למנכ"ל יחיד בכאל עם אופק ניהולי מבטיח, הוא יחסר לנו מאד אבל אנחנו גאים בכך שמנהל מוכשר שלנו מתקדם ומצליח. אנחנו ממשיכים להיערך להשקה לציבור ולספק לראשונה אלטרנטיבה שלמה למשקי הבית בישראל".

בנק דיגיטלי פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד