א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לא חוסכים במילים

התגובות לבנט וליברמן: "תכנית המתחזים"

לאחר שהציגו את תכניתם להורדת יוקר המחיה, חוטפים ראש הממשלה נפתלי בנט ושר האוצר אביגדור ליברמן, מהנציגים החרדיים: "את מסיבת העיתונאים של בנט וליברמן אפשר לשדר בתכנית 'המתחזים"' | גם חברת הקואליציה נעמה לזימי לא התחברה במיוחד לעיקרי התכנית: "זו מריחה" 

התגובות לבנט וליברמן: "תכנית המתחזים"
נפתלי בנט צילום: World Economic Forum

לא כולם אהבו: לאחר שהציגו את תכניתם להורדת יוקר המחיה, חוטפים ראש הממשלה נפתלי בנט ושר האוצר אביגדור ליברמן, מהנציגים החרדיים: "את מסיבת העיתונאים של בנט וליברמן אפשר לשדר בתכנית 'המתחזים"'. 

קודם למסיבת העיתונאים, כאשר הודלפו עיקרי התכנית, הגיבה חברת הכנסת נעמה לזימי, ממפלגת 'העבודה' החברה בקואליציה, נגד התכנית של עמיתיה: "הפתרון הוא ברור - העלאת שכר המינימום כדי שאנשים עובדים יתפרנסו בכבוד. כל היתר זו מריחה", האשימה לזימי. 

יו״ר ש״ס אריה דרעי, לא חסך במילים על בנט וליברמן, תוך שהוא מנכס למפלגתו את הצלחת הלחץ על בנט וליברמן: "הצמד המבוהל, שעד לפני שבועיים אמר שהכל גן עדן והפגין אטימות למצוקה הכלכלית, נלחץ מקמפיין ש״ס שהצית את המחאה הציבוריות והלחץ התקשורתי", אמר דרעי. 

"הם גיבבו כמה צעדים מבולבלים שנועדו להיטיב רק עם ״המשפחות הטובות" - שם קוד להמשך האפליה והפגיעה המכוונת באוכלוסיות הפריפריה והמגזר החרדי, שימשיכו לכרוע תחת יוקר המחיה", הוסיף יו"ר ש"ס. 

דרעי המשיך וטען, "החלוקה האכזרית שלכם בין ״טובים״ ו״רעים״ מזעזעת. אף ילד במדינת ישראל אסור שיהיה רעב! איבדתם את החמלה, איבדתם את הבושה, איבדתם את הקשר עם העם בישראל", כך לשון דבריו התקיפים. 

יו"ר יהדות התורה ויו"ר ועדת הכספים לשעבר ח"כ משה גפני קבע כי מדובר ב-"מעט מידי, מאוחר מידי". גפני, שלא התלהב כ"כ מהתכנית, טען כי היא מגיעה לאחר נזק רב שביצעו השניים בחודשים האחרונים: "אל תזיקו ואל תועילו. תבטלו את כל מה שעשיתם עד היום, את הנזק הגדול שגרמתם לציבור ולכלכלה בישראל, ואחרי זה תבואו עם נסיונות לדבר על הטבות", אמר. 

ח"כ יצחק פינדרוס עקץ, כאשר פתח את נוסח תגובתו במילים: "מסיבת העיתונאים של שר האוצר בה נוכח גם ראש הממשלה", בניסיון לרמז שלבנט אין את הכוח להשפיע בממשלתו. 

לדבריו של פינדרוס, "אזרחי ישראל ראו הערב את ראש הממשלה שלהם נלקח בשבי על ידי שר האוצר, רק היה חסר עיתון של היום ודרישת כופר", עקץ והוסיף בשלו: "אני קורא לשירותי הביטחון במדינת ישראל באופן בהול - שחררו את בנט".

ח"כ יעקב אשר לא פספס את ההזדמנות, והגיב גם הוא להצגת התכנית: "הבשורה היחידה של בנט וליברמן, הערב, לעם ישראל: 'לכם ימשיך להיות רע, אבל תתנחמו בכך שלחרדים ולשכבות החלשות יהיה עוד יותר רע'", טען אשר 

יוקר המחיה נפתלי בנט אביגדור ליברמן אריה דרעי משה גפני יצחק פינדרוס יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד