ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"חייבים לצאת לעבוד"

בנט לצד ליברמן: החרדים הם בעיה כלכלית

נפתלי בנט מצטרף הערב קבל עם ועולם לעיני המצלמות להסתה נגד החרדים והצדיק את דברי שר האוצר ליברמן כי החרדים אשמים ביוקר המחיה בגלל שהם אינם שותפים בשוק העבודה

בנט לצד ליברמן: החרדים הם בעיה כלכלית
נפתלי בנט צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

את מסיבת העיתונאים הערב (רביעי) על התוכנית הכלכלית, ניצלו ראש הממשלה נפתלי בנט יחד עם שר האוצר אביגדור ליברמן להסית נגד החרדים. ראש הממשלה שאמור לייצג ולדאוג לכלל אזרחי ישראל, מסרב לגנות את דבריו האנטישמיים של שר האוצר כי החרדים הם האשמים בגל ההתייקרות ואף חיזק את דבריו.

כשנשאל נפתלי בנט על האמירה של ליברמן השבוע, הוא גיבה ברמז את טענותיו האנטישמיות; "אנחנו ממשלת בעד ולא נגד", אמר בנט. לדבריו, "כל מה שקורה למשל להוריד את גיל הפטור מגיוס לצעירים זה יאפשר לצעירים חרדים לצאת לעבוד, הורים צריכים לצאת לעבודה".

בהמשך הוסיף שר האוצר אביגדור ליברמן והסית: "הבעיה הכלכלית המרכזית זה שיעור התעסוקה בקרב גברים בחברה החרדית, אם זה לא ישתנה יצטרכו להוסיף מס הכנסה לכולם בסדר גודל 16%". ליברמן ציין כי "אצל הערבים הבעיה זה נשים. דווקא אצל החרדים שיעור תעסוקה אצל הנשים", כשהוא הוסיף, "בלי שנכניס את האוכלוסיות האלו למעגל התעסוקה כולנו נקפיץ את מס ההכנסה".

ראש הממשלה בנט חיזק את דבריו של ליברמן, "גם חרדים צורכים עגלות תינוק, ביצים, דבש ויהנו מהורדת המס". הוא הוסיף בדברי חיזוק לשר האוצר "יש פה אמירה ערכית. אנשים צריכים לעבוד. אני מגיל 18 נקרע בעבודות. צריך לעזור למי שעובד".

הסתה נגד חרדים הסתה אנטי חרדית נפתלי בנט אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד