י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
סריקות אחר היורה

ירי מרובה אוויר לעבר אוטובוס בירושלים, אין נפגעים

אלמוני ביצע ירי לעבר אוטובוס שנסע הערב בשדרות לוי אשכול בעיר | סריקות נרחבות אחר החשוד שתועד במצלמות האבטחה. נבדק האם מדובר באירוע פלילי | תיעוד

ירי מרובה אוויר לעבר אוטובוס בירושלים, אין נפגעים
זירת הירי בירושלים צילום: ישי ירושלמי

אוטובוס אגד הותקף הערב (רביעי) בשדרות לוי אשכול בירושלים, ככל הנראה באמצעות רובה אוויר. במשטרה ובמערכת הביטחון בדקו בתחילה האם בוצע לעברו ירי חי, אך לפי שעה החשד נשלל. כוחות ההצלה שהגיעו במהירות לזירה, איתרו אוטובוס שחלונותיו מנופצים, אך בחסדי שמיים אף אחד מהנוסעים לא נפגע.

בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה אלמוני שולף כלי ומבצע ירי לעבר האוטובוס, סמוך לאזור הנהג. בשעה זו כוחות גדולים של משטרה מבצעים סריקות באזור הבירה אחר החשוד.

במשטרה ציינו כי כוחות המשטרה של מחוז ירושלים ממשיכים בפעולות חקירה וסריקות לבדיקת נסיבות האירוע. "לפני כשעה התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות שמיעת קולות ירי לעבר אוטובוס", מסרה המשטרה. "לאחר פעולות חקירה ראשוניות ובשלב זה מסתמן כי ככל הנראה לא מדובר בירי חי מנשק חם ונבדק החשד כי הרקע לאירוע פלילי". לאוטובוס נגרם נזק ולא דווח על נפגעים.

בשעה זו נמשכות הסריקות אחר החשוד במעשה תוך סיוע של מסוק מהיחידה האווירית של משטרת ישראל. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן קיים בשעה האחרונה הערכת מצב בזירת האירוע והנחה את מפקדי הכוחות על המשך הפעולות.

ממד"א נמסר, בתגובה לפניות עיתונאים, כי מעט לפני השעה 20:40 "התקבל דיווח במוקד 101 של במרחב ירושלים על חלונות אוטובוס שנופצו בשדרות לוי אשכול בירושלים". חובשים ופראמדיקים של מד"א שסרקו במקום מדווחים כי אין נפגעים.

 

אירוע ירי אוטובוס ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד