כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
דרמה במהלך החתונה

פיצוץ באולם אירועים בבני ברק: חמישה נפגעו, המשטרה חוקרת

חמישה חוגגים נפצעו במהלך חתונה באולם שמחות בבני ברק, בעקבות שימוש בנפצים מסוכנים. מצבם של שניים מהנפגעים מוגדר בינוני. הם פונו לבתי החולים שונים. משטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירה | "בן 22 עם חבלה קשה בבטן. שלושה נפגעים במצב קל עם חבלות בגפיים"

פיצוץ באולם אירועים בבני ברק: חמישה נפגעו, המשטרה חוקרת
הפיצוץ בכתר הרימון צילום: דוברות ארגון הצלה

חמישה צעירים נפצעו הערב (רביעי) כתוצאה מפיצוץ שאירע באולמי כתר הרימון בבני ברק, ככל הנראה במהלך הפעלת נפצים. שניים מהנפגעים נפצעו באורח בינוני והשאר קל. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום ופתחו בחקירה.

האירוע החריג התרחש סמוך לשעה 22:00. לפי מד"א, חובשים ופראמדיקים מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים את הפצועים, בהם גבר בן 22 במצב בינוני עם חבלת בטן לבי"ח בלינסון וגבר בן 20 במצב בינוני עם חבלת בטן לבי"ח שיבא בתל השומר.

מוישי שיפר, חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי השוהים באולם הם נפצעו כתוצאה מפיצוץ נפץ. הענקנו סיוע בזירה לשני נפגעים בינוני ולחמישה פצועים קל וקל עד בינוני. פצוע קל עד בינוני ופצוע קל פונו באמבולנס של איחוד הצלה למרכז הרפואי מעייני הישועה. כמו כן הוענק סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה - עקב אופי האירוע".

הזירה בכתר הרימון. צילום: דוברות ארגון הצלה.

חובש הצלה, מנחם אינדיג הוסיף: "הגעתי עם אמבולנס מד"א שברשותי, לאירוע בו התפוצץ נפץ באמצע חתונה שהתקיימה באולם. יחד עם צוות אמבולנס וחובשים של הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 22 עם חבלה קשה בבטן והוא פונה במצב בינוני באמבולנס הצלה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד''א שהמשיכה את הפינוי לבית החולים. בנוסף טופלו במקום פצוע נוסף במצב בינוני ושלושה נפגעים במצב קל עם חבלות בגפיים, והם פונו לבתי החולים, איכילוב, בלינסון ושיבא."

מהמשטרה נמסר כי האירוע בבדיקה. "לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על ארוע חריג באולם אירועים בבני ברק", נמסר מהמשטרה. "מבירור ראשוני מדובר בנפץ שהושלך במקום".

נפצים מסוכנים כתר הרימון פצועים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד