כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
כך ניצלו חיי האישה

סגרו מעגל: מפגש מרגש בין הבעל למתנדבים

את הדקות הדרמטיות שעברו על המתנדבים לפני כשנה במרכז השכונה הירושלמית, הם לא ישכחו עוד זמן רב | המתנדבים, שהצילו את חייה של אישה כבת 50 שאיבדה את הכרתה, סגרו בימים אלו מעגל כשהוזמנו לסעודת ההודיה

סגרו מעגל: מפגש מרגש בין הבעל למתנדבים
בעלה של האישה עם המתנדבים צילום: באדיבות המצלם

כשנה חלפה מאז שמתנדבי 'צוות הצלה' הצילו את חייה של אישה כבת 50 שהתמוטטה ברחוב. כעת הם סגרו מעגל ונפגשו עם בעלה, במהלך סעודת הודיה שערך.

הכל החל כאשר המתנדבים קיבלו קריאה על גברת שנפלה ברחוב ונחבלה קלות. המתנדב דוד רייכמן שהגיע למקום תוך זמן קצר, החל לבדוק את האישה, אך לפתע הבחין שהיא מאבדת את הכרתה. רייכמן דיווח על כך באופן מיידי ברשת הקשר וביקש סיוע נוסף של כוננים וצוות ניידת טיפול נמרץ.

תוך דקות בודדות הצטרפו אליו הפארמדיק אייב רוזמרין, יחד עם מוטי רייכמן ושלוימי היימליך מתנדבי 'צוות הצלה', כשבאותו הזמן המטופלת כבר הייתה ללא דופק ונשימה. רייכמן משחזר את הרגעים ההם: "האירוע התקבל כפציעה קלה ברחוב - אירוע שגרתי לכל דבר, ובתוך זמן קצר מצאנו את עצמנו מבצעים פעולות החייאה באשה בת 50 ללא רקע רפואי".

"חיברנו את מכשיר הדפיברילטור והמשכנו בביצוע פעולות מצילות חיים שכללו מתן שוקים חשמליים ועם הגעת צוות אט"ן של מד"א, היא קיבלה סיוע תרופתי ופונתה במצב יציב לבית החולים", הוא ממשיך לשחזר.

היום נסגר המעגל: בעלה של המטופלת לא שכח את המלאכים בצהוב, אותם כוננים מסורים שהצילו את חייה של אשתו, והזמין אותם לסעודת הודיה - בחלוף שנה לאירוע שהיה יכול להסתיים אחרת לגמרי.

שלמה היימליך מוסיף: "אני מוזמן לא אחת לסעודות הודיה על אירועים בהם זכיתי ליטול חלק ולהעניק סעד מציל חיים. המפגש עם משפחתה של האשה שקיבלה את חייה במתנה ממרומים, העניק לי כוחות ועידוד להמשיך בשליחות להצלת חיי אדם. לא אחת - היציאה לקריאת חירום היא על חשבון העבודה וחיי משפחה, מפגש שכזה הוא זריקת עידוד להמשיך ביתר שאת".

צוות הצלה סעודת הודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד