כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אסור לכם לפספס

יממה למסע ההיסטורי: התפילה שתחיש לכם את הישועה

בעוד פחות מיממה יצאו צדיקי הדור למסע היסטורי במירון ובפקיעין שם הם ייקרעו שערי שמים בעבור רבבות תורמי קופת העיר ובעיקר על שלושה צרות אר מתפשטות כאש בשדה קוצים • אתם חייבים שהשם שלכם יהיה שם, למענכם - למען צאצאיכם

יממה למסע ההיסטורי: התפילה שתחיש לכם את הישועה
ציון ר' שמעון בר יוחאי צילום: David Cohen/Flash90

מחר, יום שישי, רגע לפני נעילת השער - סיום ימי השובבי״ם הנעלים, ייצאו צדיקי הדור, מרן הגאון רבי שמעון גלאי יחד עם מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט״א למסע נדיר בצפון במסגרתו הם יגיעו לציון הרשב״י במירון ולאחר מכן למערתו בפקיעין שם הם ייקרעו שערי שמים ויחישו ישועה מהירה לרבבות תורמי קופת העיר אשר מוזילים מהונם למען אלפי משפחות שנמצאות על סף קריסה - אלפי משפחות שאין להם פרוטה בכיסם.

רוצים ששמכם יוזכר במעמד? לחצו כאן>>>

המסע הזה לא מתרחש בכל יום, גם לא כל חודש, זה משהו נדיר וחסר תקדים, משהו שמכה גלים בעולם היהודי כולו. שיא המעמד יהיה במערה בפקיעין שם צדיקי הדור ייחתמו על שטרות הניסים עליהן יחתום גם רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א - שטר שבעצם גוזר לכם ישועות וניסים למעלה מדרך הטבע.

והרי מי לא זקוק היום לישועות וניסים למעלה מדרך הטבע? כולנו זקוקים לכך, כולנו מצפים לכך. ונדמה שבעוד שעות ספורות, בעוד פחות מיממה יגיע הסוף של הצרות שלנו, יגיע רגע הישועה, רגע הניסים, כי תפילה שכזו על ידי צדיקי הדור עוד לא הייתה.

עצם התפילה הנוראה הזו מכה גלים נרחבים, אך מבדיקה מעמיקה עולה כי התפילה המיוחדת תתמקד בשלושה הצרות הקשית הפוקדות את בתי ישראל ל״ע. התפילה הזו שטרם הייתה תתמקד בזיווגים הגונים בנקל, לרפואת החולים במחלה האיומה ל״ע, ולהצלחה בחינוך ונחת מהילדים הנושרים. שלושה צרות נוראיות אלה שמקשים על אלפי משפחות יהוו כעיקר התפילה של צדיקי הדור ביום שישי הקרוב כאשר הם יקרעו שערי שמים להחיש ישועה דווקא בשלושה הדברים הכל כך חשובים האלה - אשר רבים סובלים מהם ל״ע.

כעת זה הרגע שלנו לעשות מעשה פשוט ולהיות חלק מהתפילה הזו. כעת זה הרגע שלנו להבטיח לעצמנו שהשם שלנו יוזכר מחר בתפילה ההיסטורית הזו, כי מי יודע אם לא עכשיו אימתי. זה הזמן שלנו להבטיח לעצמנו שהישועה שלנו בדרך - שהנס האישי שלנו עתיד להתממש כבר בקרוב. תרמו כעת ותבטיחו שהשם שלכם יהיה שם מחר - למענכם למען נפש צאצאיכם.

רוצים ששמכם יוזכר במעמד? לחצו כאן>>>

קופת העיר פקיעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד