ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
צעד אחד יותר מדי

תרמית האשראי שעשו הנוכלים למשפחה החרדית

שני עבריינים גנבו כרטיס אשראי למשפחה חרדית, רכשו עמו מוצרים ובשיא חוצפתם באו לאסוף אותם מבית הקורבנות. טעות אחת עלתה להם ביוקר וגרמה למעצרם

תרמית האשראי שעשו הנוכלים למשפחה החרדית
אילוסטרציה צילום: pexels

שני נוכלים נעצרו לאחר שגנבו כרטיס אשראי, ודרשו מהמשפחה להעביר את החבילות "שלהם". הזוג גנב כרטיס אשראי של משפחה חרדית, ולאחר מכן התייצבו בבית המשפחה ודרשו מהמשפחה למסור את החבילות שהגיעו.

אתר Crown Height info מדווח, כי תושבת קראון הייטס פתחה את הטלפון שלה במוצאי שבת וגילתה הודעות מהבנק שלה שכרטיס האשראי שלה נפרץ.

היא פעלה במהירות, התקשרה לבנק וביטלה את הכרטיס שנפרץ, אך באשר לסחורה שנרכשה, זה כבר היה מאוחר מדי. הגנבים הזמינו את החפצים שנרכשו לבית הקורבן בקראון הייטס. כדי לא להחמיץ את הגעתם, הגנב ושותפו עצרו בסביבות השעה 11:50 בבוקר יום שני לאחר אותה שבת.

הגנב חיכה ארבע שעות עד שנהג המשלוח של חברת פדקס יגיע לבית למסור את המשלוח, הנהג הגיע בסביבות השעה 15:40 והגנב לקח את החבילה.

אבל זה לא נגמר שם, עם הגעת חבילה נוספת ביום שלישי בבוקר, חזרו הגנבים לבית, אך הם הגיעו לאחר שבעל הבית כבר הכניס את החבילה פנימה. הגנבים החצופים דפקו על דלת הבית, ודרשו מהתושבים למסור את החבילה "שלהם". עם שמם וכתובתם על הקופסה, המשפחה סירבה למסור את החבילה, ובמקום זאת התקשרו לקראון הייטס שומרים ולמשטרה.

שני הגנבים, אחד בן 19 והשני קטין, נעצרו על ידי משטרת ניו יורק בגין גניבת כרטיס האשראי והחזקת רכוש גנוב. ואישומים נוספים בגניבת זהות. ארגון השומרים של קראון הייטס הודו למתנדבים שלהם ולמשטרת ניו יורק על המעצר, וצייצו בטוויטר "עבודה מצוינת של המתנדבים שלנו בסיוע למעצר ושיתוף פעולה עם תחנת המשטרה מחוז 71 בנוגע לשני גנבים, בגין גניבה והחזקת חפצים גנובים".

תרמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד