י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"סדום זה כאן"

פרשת סנדק: הנערים יועמדו לדין בכפוף לשימוע

הפרקליטות החליטה להעמיד לדין בכפוף לשימוע את ארבעת הנערים שהיו ברכב שנסע הנער אהוביה סנדק ז"ל במהלך המרדף המשטרתי בבנימין | סעיפי האישום כוללים מעשה טרור, יידוי אבנים וחבלה ממניע גזעני | עורכי הדין של הצעירים: "יום שחור למערכת אכיפת החוק בישראל"

פרשת סנדק: הנערים יועמדו לדין בכפוף לשימוע
משפחת סנדק עם עורך דינם צילום: אבי גדלוביץ, בחדרי חרדים

לאחר שנסגר התיק נגד השוטרים שניהלו מרדף אחר סנדק וחבריו בעקבותיו נהרג סנדק, בפרקליטות הודיעו היום (חמישי) על הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע נגד ארבעת הנערים שהיו ברכב עם אהוביה סנדק ביום שבו נהרג.

על פי הפרסום ב"חדשות 13", סעיפי האישום בכתב האישום כוללים מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, יידוי אבנים לעבר כלי תחבורה, חבלה במזיד לרכב ממניע גזעני ונהיגה ללא רישיון.

בחודש שעבר החליט היועץ המשפטי לממשלה היוצא אביחי מנדלבליט, רגע לפני סיום תפקידו, לסגור את התיק נגד השוטרים שהיו מעורבים בתאונה שהובילה למותו של סנדק.

עו"ד עדי קידר ועו"ד משה פולסקי מארגון חוננו, אשר מייצגים את הצעירים שניצלו מהניגוח של השוטרים, מסרו: "רצחת טייחת והאשמת - יום שחור למערכת אכיפת החוק בישראל. כתב החשדות הוא ניסיון נואש ואחרון של השוטרים בחסות הפרקליטות, להימלט מעמידתם אל מול האמת המרה".

"אנו בטוחים שלאחר בחינת חומר הראיות, תתגלה האמת והתמונה המלאה. ככל שיוגש כתב אישום לבית משפט כנגד הנערים, הוא יהפוך לכתב אישום כנגד השוטרים, הם יעמדו על דוכן העדים ויעידו כנאשמים וידרשו לתת תשובות לגבי שפיכת דמו של אהוביה ז"ל תשובות לשאלות רבות שהציבור ממתין להם זמן רב".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "סדום זה כאן. גם סגרו את התיק נגד השוטרים שנגחו ברכב וגרמו למותו של אהוביה סנדק ז"ל וגם הוסיפו חטא על פשע ומעמידים לדין את הנערים שנסעו עמו ברכב. חרפה".

אהוביה סנדק משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד