י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ההדחה של ברדוגו

ראשי האופוזיציה הודיעו: מחרימים את גל"צ

ראשי מפלגות הימין הודיעו הערב כי הם מפסיקים מעתה ואילך להתראיין בתחנה הצבאית בעקבות הדחתו של הפרשן הימני יעקב ברדוגו מרצועת השידור הפופולרית

ראשי האופוזיציה הודיעו: מחרימים את גל"צ
גלי צה"ל צילום: קובי גדעון, פלאש 90

בעקבות הדחתו של הפרשן יעקב ברדוגו מהגשת תוכנית הערב הפופולרית בתחנה הצבאית, ראשי 'מחנה הימין' ומנהיגי סיעות האופוזיציה הודיעו כי יחרימו את תחנת הרדיו גל"צ. לפי הודעתם הם ימנעו מלהתראיין לתוכניות האקטואליה בתחנה עד להודעה חדשה.

"לאחר הדחתו השערורייתית של יעקב ברדוגו מגל"צ, ראשי מפלגות המחנה הלאומי החליטו להשעות את הראיונות בגלי צה"ל עד להודעה חדשה והם קוראים לכל מי שדוגל בחופש הביטוי לעשות זאת", נמסר.

עוד נמסר בהודעה משותפת ביציאה לאחר שיחת ועידה בין ראשי סיעות האופוזיציה, "אנו קוראים לסגירת גלי צה"ל לאלתר".

יו"ר ש"ס אריה דרעי בטוויטר: "יחד עם חבריי לגוש הימין, קיבלנו החלטה חד משמעית, לאחר הדחתו השערורייתית של יעקב ברדוגו, לא נתראיין בגל״צ עד להודעה חדשה. חופש הביטוי היא נחלתו של כלל הציבור, ולא רק של צד אחד".

בהתאם לקו החדש של מ"מ מפקדת גלי צה"ל והעורכת הראשית, גלית אלטשטיין, שתכליתו לייצר הפרדה ברורה בין חדשות לפובליציסטיקה, ובהתאם למדיניותה להרחיב משמעותית את הסיקור של כתבי מערכת החדשות של גלי צה"ל בנושאים אזרחיים, כלכליים, חברתיים, צבאיים וביטחוניים, התוכנית וילנסקי את ברדוגו תבוטל, כך הודיעו היום (חמישי) בתחנת השידור הצבאית. 

לפי ההודעה, במקומה ישודר בין השעות 17:00 ל-18:00 יומן חדשות לסיכום אירועי היום, שבמסגרתו, "תורחב משמעותית הבמה שתוענק לתוצרי מערכת החדשות של גלי צה"ל: חשיפות, דיווחים, סקירות ופרשנות של כתבי המערכת, תוך מתן בולטות לנושאים האמורים", נמסר מהתחנה.

בימין לא אהבו את ההחלטה להדיח את המגיש והפרשן יעקב ברדוגו שזוכה לפופולריות רבה ולאחוזי האזנה גבוהים. ראש האופוזיציה נתניהו מיהר לתקוף: "ההדחה של יעקב ברדוגו היא שערורייה. מנסים לסתום את הפה לימני האחרון בגל״צ, ששידר את התוכנית המאוזנת ביותר ברדיו", הגיב נתניהו, "לא ישתיקו את הימין ולא ישתיקו את ברדוגו".

 

בלוק הימין יעקב ברדוגו גלי צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד