כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"מה שעושים פה זה נורא"

המשבר בין ישראל לאיחוד האמירויות; טיסות יבוטלו

שנה וחצי אחרי הסכם השלום בין המדינות, וישראל ואיחוד האמירויות עדיין לא הגיעו להסכם המסדיר את קיומן של טיסות ישירות בין תל אביב לדובאי, בעיקר בשל דרישות השב"כ. אגף הביטחון הודיע כי החל מראשון הקרוב לא ניתן יהיה לקיים את לוח הטיסות כמתוכנן | בענף התעופה הישראלי זועמים: "החברות הזרות מקבלות עדיפות על פני הישראליות ואנחנו נשלם על זה"

המשבר בין ישראל לאיחוד האמירויות; טיסות יבוטלו
אילוסטרציה צילום: unsplash

המשבר בין ישראל לאמירתיים סביב חתימה על הסכם להסדרה רציפה בטיסות ישירות בין תל אביב לדובאי נמשך. אגף הביטחון הודיע היום (חמישי) כי לא יהיה ניתן לקיים את כל לוח הטיסות המתוכנן.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', באגף הביטחון הישראלי הודיעו כי לאור אי חתימה על ההסכם, לא יהיה ניתן לקיים את כל לוח הטיסות המתוכנן החל מיום ראשון הקרוב, מה שאומר שעשרות אלפי ישראלים אשר רכשו כרטיס טיסה לדובאי יישארו ללא מענה.

במסגרת הסכמי אברהם ונרמול היחסים בין ישראל ואיחוד האמירויות היו אמורים להיחתם הסכמים המסדירים את קיומה של תעופה רציפה בטיסות ישירות בין תל אביב לדובאי.

אלא שב'גלובס' דווח כי המדינות עדיין לא חתמו, כשהמחלוקת שהתעוררה נובעת מדרישות השב"כ הקובע את נהלי האבטחה של חברות התעופה הישראליות מנמלי התעופה בעולם מהם הן ממריאות.

כעת, באגף הביטחון הישראלי מודיעים כאמור על שינוי בלוח הטיסות המתוכנן לאמירויות, החל מראשון הקרוב. גורם בכיר בענף התעופה אמר ל'ישראל היום': "מה שעושים פה זה נורא, פוגעים בתעופה הישראלית, החברות הזרות מקבלות עדיפות על פני הישראליות ואנחנו נשלם על זה".

טיסות לחול ביטול טיסות איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד