כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
החקירה נמשכת

הפיצוץ באולם כתר הרימון בבני ברק: החשוד - בן 13

פחות מיממה לאחר הפיצוץ החריג שהתרחש במהלך חתונה באולמי 'כתר הרימון' בבני ברק, מודיעה הערב המשטרה, כי חקרה במהלך היום קטין כבן 13 בלבד, תושב אשדוד, אשר על פי המשטרה, חשוד במעשה | בתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים 

הפיצוץ באולם כתר הרימון בבני ברק: החשוד - בן 13
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

פחות מיממה לאחר הפיצוץ החריג שהתרחש במהלך חתונה באולמי 'כתר הרימון' בבני ברק, במהלכו הופעל מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים, אשר גרם לפציעתם של 7 אורחים, מודיעה הערב (חמישי) המשטרה, כי חקרה במהלך היום את החשוד במעשה.

החשוד, כך לפי המשטרה, הוא קטין כבן 13 בלבד, מאשדוד. במשטרה הודיעו, כי בתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים. 

נזכיר, כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים', האירוע החריג התרחש סמוך לשעה 22:00. לפי מד"א, חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים את הפצועים, בהם צעיר במצב בינוני עם חבלת בטן לבי"ח בלינסון וגבר בן 20 במצב בינוני עם חבלת בטן לבי"ח שיבא בתל השומר.

מוישי שיפר, חובש איחוד הצלה מסר אמש כי "לדברי השוהים באולם הם נפצעו כתוצאה מפיצוץ נפץ. הענקנו סיוע בזירה לשני נפגעים בינוני ולחמישה פצועים קל וקל עד בינוני. פצוע קל עד בינוני ופצוע קל פונו באמבולנס של איחוד הצלה למרכז הרפואי מעייני הישועה. כמו כן הוענק סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה - עקב אופי האירוע".

"כשהגענו למקום הייתה המולה רבה ברחוב הסמוך ובתוך האולם", אמר פראמדיק מד"א, גיא ארזי. "נכנסו לתוך האולם וראינו 3 צעירים בשנות ה-20 כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות בפלג גופם העליון. במקביל לסריקה על מנת לוודא שאין נפגעים נוספים הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם בינוני וקל."

חובש הצלה, מנחם אינדיג הוסיף: "הגעתי עם אמבולנס מד"א שברשותי, לאירוע בו התפוצץ נפץ באמצע חתונה שהתקיימה באולם. יחד עם צוות אמבולנס וחובשים של הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 22 עם חבלה קשה בבטן והוא פונה במצב בינוני באמבולנס הצלה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מד''א שהמשיכה את הפינוי לבית החולים. בנוסף טופלו במקום פצוע נוסף במצב בינוני ושלושה נפגעים במצב קל עם חבלות בגפיים, והם פונו לבתי החולים, איכילוב, בלינסון ושיבא."

כתר הרימון זיקוקים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד