י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחרי ביקורת כלפי הממשלה

ברדוגו הפתיע את המאזינים והמגיש והתפטר בשידור חי

דרמה בשידור חי. יעקב ברדוגו עלה הבוקר להגיש את תכניתו השבועית מידי שישי, פתח במונולוג שבו תקף את ראש הממשלה והשרים שלדעתו אחראים להדחתו והתפטר בשידור חי 

ברדוגו הפתיע את המאזינים והמגיש והתפטר בשידור חי
יעקב ברדוגו צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

הפרשן הפוליטי והמגיש יעקב ברדוגו שמגיש מידי שישי בשעה 08:00 תכנית פובליציסטית בשם 'מחשבות בע"מ', לצד איש התקשורת משה שלונסקי בגלי צה"ל, הפתיע הבוקר (שישי) את מאזיניו ואת המגיש שלצידו, פתח במונולוג שבו תקף את הדחתו מהתכנית היומית 'חמש בערב' עם ירון וילנסקי, ומיד ירד משידור והותיר את שלונסקי לשדר לבדו.

המגיש והפרשן יעקב ברדוגו, שהודח מהגשת תכניתו היומית בגל"צ שזוכה לשיאי האזנה ברדיו, תקף הבוקר במונולוג חריף את מנהלי התחנה ואת שר הביטחון בני גנץ והודיע על התפטרותו משאר התכניות, אחרי שאמש הודיעה מפקדת גל"צ גלית אלטשטיין, על הדחתו מהגשת התכנית היומית בתחנה.

ברדוגו שמשדר מידי יום שישי מביתו, עלה לשידור מיד אחרי מהדורת החדשות השעתית, פתח במונולוג חריף נגד ראשי התחנה. לאחר המונולוג הודיע ברדוגו על התפטרותו משאר התכניות בגל"צ וירד משידור.

הוא תקף: "מדובר בהדחה פוליטית ופחדנית, שנועדה להשתיק קול ביקורתי ולא כנוע". עוד הוסיף לתקוף: "הדחה בהוראת הממשלה, החלטת בנט, שקד, לפיד וגנץ להשתיק את קולי, היא אות קלון לחופש הביטוי, הקרב על הזכות להשמיע ולהישמע רק בראשיתו. הוא יהיה ארוך".

אחרי המונולוג של ברדוגו הוא איחל שבת שלום לכל מאזיניו ונטש את המיקרופון. שותפו להגשה משה שלונסקי הופתע ואמר לברדוגו: "ברדוגו, אתה לא הולך. אתה פה. ברדוגו? זהו? הוא ירד? הכין לי הפתעה", אמר למאזינים.

למי שעדיין היה ספק, ברדוגו מאשר בחשבון הטוויטר כי מדובר בהתפטרות מהתחנה: "השידור בגלצ שייך גם לכם, מאזינים יקרים שלי, ואני מבטיח לכם שבמוקדם או במאוחר הוא גם יחזור להיות שלכם. מוזמנים להאזין לדברים ששידרתי הבוקר בגלצ רגע לפני התפטרותי".

התפטרות יעקב ברדוגו שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד