ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בקבוקי תבערה הושלכו

אחרי הצתת הרכבים: אש בביתו של התושב היהודי

כשבוע לאחר שרכבו הוצת בפעם התשיעית, אלמונים הציתו בליל שבת את ביתו של טל יושובייב, שרק בנס לא היה במקום יחד עם בני משפחתו | המשטרה: מפקד מחוז ירושלים קיים הערכת מצב בעקבות ההצתה, בסיומה החליט לתגבר את הפעילות המשטרתית הגלויה והסמויה באזור

אחרי הצתת הרכבים: אש בביתו של התושב היהודי
הבית צילום: כב"ה מחוז ירושלים

ביתו של טל יושובייב, המתגורר בשכונת שייח ג'ראח (שמעון הצדיק) במזרח ירושלים, הוצת אתמול (ליל שבת) לפי החשד ע"י תושבים ערבים. לוחמי האש פעלו לכיבוי השריפה שהותירה נזק רב. בני המשפחה לא שהו בבית בזמן ההצתה ולפיכך לא היו נפגעים.

מדובר בעליית מדרגה, לאחר שרכבו של יושובייב הוצת בתקופה האחרונה תשע פעמים. בשל ההצתות, קרא יושובייב בשבוע שעבר לחבריו לסייע לו באבטחה על ביתו. "עקב אוזלת היד המשטרתית בשמירה על חיי משפחתי ביקשתי מחברים לבוא לסיורי נוכחות, בעיקר בלילות כדי שנוכל לישון בשקט ובביטחון", כתב יושובייב בחשבון הטוויטר שלו. "המשטרה כנראה מעדיפה שנישאר ללא שמירה והיא דואגת להגיע פתאום להטריד ולעכב את היהודים שבאו להגביר את תחושת הביטחון שלנו. פשוט בושה".

מכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים נמסר כי "כוחות כבאות והצלה שהוזנקו למקום מצאו שריפה מפותחת במבנה השייך למשפחה יהודית המתגוררת בבניין בן שתי קומות. ארבעה צוותי כיבוי בסיוע מנוף פעלו במקום לכיבוי האש וסרקו את המבנה על מנת לוודא שלא נמצאים בו נפגעים או לכודים".

רשף חיים מזרחי, מפקד משמרת תחנת האומה אשר פיקד על האירוע אמר: "האש פרצה בקומה השנייה ואיימה להתפשט לשאר חלקי הבית. פעלנו במהירות על מנת למנוע נזק נוסף לרכוש. הוריתי על הקמת צוות חקירה לבדיקת נסיבות האירוע, הוא החל את עבודתו הלילה וישוב מחר להמשך חקירה".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "אמש התקבל במשטרה דיווח אודות שריפה בדירה בשייח׳ ג'ראח. כוחות משטרה וכב"ה הוזעקו למקום, ולצד פעולות מידיות לכיבוי השריפה, החלו כוחות המשטרה בסריקות ואיסוף ממצאים באזור. בעת השריפה הדירה הייתה ללא אנשים בתוכה, ושוטר שנכנס לבית לביצוע סריקות נפגע באורח קל משאיפת עשן".

"בעקבות המקרה מפקד מחוז ירושלים קיים הערכת מצב בסיומה החליט לתגבר את הפעילות המשטרתית הגלויה והסמויה באזור. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובכל האמצעים והכלים שברשותנו, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים", הוסיפו במשטרה.

שייח ג'ראח הצתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד