כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
צו הרחקה מנתב"ג

זהו הסכום שגבה נהג המונית מהתייר התמים

אלכנסדרוס זיאס הגיע לישראל במסגרת תוכנית לחילופי סטודנטים, ונעקץ על ידי נהג מונית שגבה ממנו הרבה מעבר לסכום הנכון לאורך הנסיעה. בנוסף הוא עקץ אותו גם בעודף שהחזיר לו כששיקר לגבי שווי המטבעות | הנהג אותר על ידי היחידה למניעת עבירות וביקורת טיב השירות בנתב"ג והחזיר לתייר סכום ניכר ממה שעקץ

זהו הסכום שגבה נהג המונית מהתייר התמים
מונית, אילוסטרציה צילום: פלאש 90

נהג מונית שעקץ תייר שהגיע לישראל יחזיר מאות שקלים מהכסף שגנב, זאת לאחר שהיחידה למניעת עבירות וביקורת טיב השירות בנתב"ג איתרה אותו. כך דווח ב'גלובס'.

אלכנסדרוס זיאס בן ה-24 נחת בישראל במסגרת תוכנית חילופי סטודנטים, ונעקץ על ידי נהג מונית. הנהג ניגש אל זיאס כשיצא מאולם מקבלי הפנים בניסיון למצוא מקום לרכוש כרטיס סים מקומי, והציע לו להסיע אותו למעונות סטודנטים ברחובות.

בסוף הנסיעה, הנהג גבה 689 שקלים, זאת על אף שאורך הנסיעה משדה התעופה אל מכון ויצמן הוא חצי שעה וכי הנהג אמר לתייר מראש שהסכום יסתכם רק בין 250 ל-200 שקלים.

אנשי היחידה למניעת עבירות וביקורת טיב השירות בנתב"ג איתרו את הנהג, והוא החזיר 400 שקל שיועברו לתייר.
הנהג מוכר לאנשי היחידה כבעל מוניטין מפוקפק מול תיירים, והוא יוזמן לשימוע במטרה להוציא לו צו הרחקה משטח נתב"ג.

יצוין כי בתגובה למקרה שדווח ב'גלובס', סיפרה גולשת בשם יונית מוס בטוויטר על מקרה אישי שחוותה: "אמא שלי שהייתה חולה מאוד הייתה עושה דיאליזה בקרית גת, היו לוקחים ומחזרים אותה 3 פעמים בשבוע, בוקר אחד אמא התעוררה מאוחר היא כבר בקושי הייתה הולכת פספסה את ההסעה הזמינה מונית לקח לה 850 ש"ח על חצי שעה נסיעה, אחרי שבוע היא מתה לנו. בשבעה נהג המונית שלח עם אשתו 700 ש"ח, לא סלחנו".

עוקץ תייר נהג מונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד