א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"היינו שחורי שיער"

נתניהו על פרישת דרעי: "זז שני מטר, לא קרה כלום". צפו

במהלך ציון יום הולדתו של יו"ר תנועת ש"ס, ראש האופוזיציה נתניהו שיבח את דרעי, הזכיר נשכחות והתייחס לפרישתו מהכנסת: "אז הוא זז שני מטר, לא קרה כלום, לא קרה כלום, הוא לא זז. איתנו אריה חזק, מזל טוב אריה" | צפו

נתניהו על פרישת דרעי: "זז שני מטר, לא קרה כלום". צפו
יום הולדת לדרעי בכנסת צילום: באדיבות המצלם

בסיעת ש"ס קיימו היום (שני) ישיבת סיעה מיוחדת לציון יום הולדת 63 ליושב ראש המפלגה אריה דרעי, לשם הוזמנו ראשי סיעות האופוזיציה ובראשם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שהתייחס לראשונה לפרישתו של דרעי מהכנסת במסגרת הסדר הטיעון.

"אני רוצה לברך את אחי הצעיר, היום יום הולדתו ה-63, כמספר הגוש שהיה וכמספר המינימום של הגוש שיהיה". פתח נתניהו בברכה. "אני חייב להגיד לכם, כשאני אומר אחי הצעיר, אריה ואני היינו שחורי שיער לפני עשרות שנים והשותפות בינינו היא לא רק שותפות פוליטית אלא גם חברית בין המשפחות, ושותפות גם בדרך חתחתית שאנחנו הולכים - ומבטאת שדרה מרכזית בעם ישראל".

נתניהו הוסיף: "אני רוצה להגיד שיש לידי, 'אריה חזק'. אז אריה אני מאחל לך הרבה שנים של התעצמות וחוזקה, אני לא אומר את זה מן השפה אל החוץ". יו"ר הליכוד פרגן גם לחברי הסיעה ואמר: "עוד לא פגשתי ש"סניק טיפש", אמר ומיהר להבהיר: "גם לא ליכודניק כמובן".

"השותפות היא אמיתית, היא כנה היא בלב ובנשמה, והיא במאבקים הגדולים שאנחנו מנהלים ושאריה יוסיף להיאבק יחד איתנו", שיבח נתניהו. בהתייחסו לפרישה של דרעי מהכנסת אמר: "אז הוא זז שני מטר, לא קרה כלום, לא קרה כלום, הוא לא זז. איתנו אריה חזק, מזל טוב אריה".

בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד