כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"לא מקבלים מהמדינה פיצוי"

חונים בנתב"ג? זינוק במחירי החניונים בשדה

מחירי החניה בחניונים בשדה התעופה בן-גוריון יעלו לראשונה מזה 12 שנה, ויעמדו על 45 שקלים ליום חניה במקום 40. טווח קצר - שמונים במקום שביעים. רשות שדות התעופה: "העלויות השוטפות שלנו ממשיכות לגדול, ואנחנו לא מקבלים מהמדינה פיצוי אחר"

חונים בנתב"ג? זינוק במחירי החניונים בשדה
בדרך לטיסה. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

רשות שדות התעופה הודיעה על עלייה במחירי החניה בחניונים בשדה התעופה בן-גוריון, החל מתחילת החודש הבא. זו עלייה ראשונה במחירים מזה 12 שנה.

על פי המחירון החדש, חנייה לוום תעלה בחמישה שקלים, ותעמוד על 45 שקלים ליום במקום ארבעים עבור 24 שעות. גם חנייה לטווח קצר תעלה, והיא תעמוד על 80 שקלים ליום במקום 70.

שעת חנייה באיסוף נוסעים תעלה מ-18 שקלים ל-20. ברשות שדות התעופה מסבירים את העלייה במחירים, ואומרים כי הסיבה לכך היא גידול בעלויות השוטפות והמדינה מסרבת לעזור.

מטעם הרשות נמסר, "מחירי החנייה בנתב"ג התעדכנו לראשונה מזה 12 שנה. בתקופה שבה לא פעלה תחנת הרכבת בשדה, ולא התאפשרה העלאת נוסעים מטעמי בריאות הציבור, הענקנו לנוסעים הנחה של 50%. אבל העלויות השוטפות שלנו ממשיכות לגדול, ואנחנו לא מקבלים מהמדינה פיצוי אחר. גם כעת עלות החנייה היומית היא מהנמוכות בארץ, בטח שבאזור המרכז".

נתב"ג חניון העלאת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד