כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אלע חסידים מזל טוב

מעניין: ויז'ניץ ותולדות אברהם יצחק השתדכו

שידוך מדובר הערב בעולם החסידות: נינו של הרבי מתולדות אברהם יצחק התארס עם נכדת הרבי מויז'ניץ. בכך ייסגר מעגל מאחר והרבי מתולדות אברהם יצחק הוא תלמיד אדמו"רי ויז'ניץ וכעת הוא משתדך עם משפחת צאצאי רבותיו. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים' וגם שושלת היוחסין של החתן והכלה 

מעניין: ויז'ניץ ותולדות אברהם יצחק השתדכו
האדמו"רים מויז'ניץ ותולדות אברהם יצחק צילום: שוקי לרר

שידוך מעניין נסגר היום (שלישי) בעולם החסידות, בין חצר חסידות ויז'ניץ לחצר חסידות תולדות אברהם יצחק. 

מדובר בשידוך שמעורר עניין בעולם החסידות מאחר והרבי מתולדות אברהם יצחק נחשב לתלמידם של האדמו"רים הרבי ה'אמרי חיים' מויז'ניץ והרבי ה'ישועות משה' זצ"ל וכעת נהיה מחותן עם משפחת רבותיו. 

מדובר בנינו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, החתן ישראל טייטלבוים תלמידי ישיבת מכנובקא בעלזא בבני ברק, בנו של הרה"ג רבי יואל טייטלבוים שהוא בנו של הרה"צ אב"ד נעפלעמיץ, שהוא חתנו של הרה"צ רבי אליעזר צבי טויב אב"ד קאלוב ביתר, בנו של האדמו"ר מקאלוב וחתנו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק.

הכלה היא נכדת האדמו"ר מויז'ניץ, בת לבנו בכורו הרה"צ רבי חיים מאיר הגר אב"ד ויז'ניץ, חתנו של אב"ד נירבטור מארה"ב, שם התקיימה שמחת הווארט לחתן. 

הערב, עם סיום שמחת השבע ברכות האחרון לנכדת הרבי מתולדות אברהם יצחק, בת לבנו הרה"צ רבי חיים מאיר קאהן אב"ד תולדות אברהם יצחק ביתר, הגיעה הבשורה על השידוך של נין הרבי שנהיה מחותן עם רבותיו מרנן ה'אמרי חיים' ו'הישועות משה'. בהגיע הבשורה הטובה התחילו לשיר 'קול רינה וישועה באהלי צדיקים'.

רק בליל שישי בשבוע שעבר נפגשו האדמו"רים מויז'ניץ ותולדות אברהם יצחק שניהם חבושים בשטריימל בכניסה לאירוע הענק של 'דרשו' בהיכל הארנה. 

האדמו"רים המחותנים בפגישה ביציאה מ'דרשו'

ל'בחדרי חרדים' נודע כי שמחת האירוסין תתקיים בארה"ב, ושמחת החתונה הגדולה תתקיים אי"ה בארץ הקודש.

הרבי מויז'ניץ תולדות אברהם יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד