א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
תתקע בוועדת הכספים?

התוכנית הכלכלית לעימות פוליטי; ליברמן מאשים: שרים רואים בחירות

שר האוצר אביגדור ליברמן, הציג בשבוע שעבר את תוכניתו הכלכלית אותה הוא מגבש | ברקע מחאות העצמאים ועוד, מצהיר ליברמן כי אין בכוונתו "לזוז מילימטר מהתוכנית שלי" | בקואליציה יש המאיימים לתקוע את העברות האוצר - בוועדת הכספים, אך ליברמן נותר עיקש בעמדתו

התוכנית הכלכלית לעימות פוליטי; ליברמן מאשים: שרים רואים בחירות
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

התוכנית הכלכלית והתעלמותו של שר האוצר ממצוקת העצמאים מביאות לכעס כנגד שר האוצר מתוך שורות הקואליציה, כאשר חברי ועדת הכספים מסיעות יש עתיד, כחול לבן, העבודה ומרצ הודיעו כי לא יתמכו בהעברות של משרד האוצר שיעלו לוועדת הכספים עד שלא יובא מתווה פיצויים לעצמאים.

הבוקר (רביעי), משיב שר האוצר אביגדור ליברמן לביקורת ואומר בראיון ל-YNET כי "כמו שאני נתתי גיבוי לכל שר בממשלה, אני מצפה עכשיו לגיבוי מכולם". תוך שהוא מטפס על עץ גבוה ומבהיר כי "גם אם לא יהיה גיבוי, נסתדר. אני לא אזוז מילימטר מהתוכנית שלי ואמשיך לנהל את הכלכלה משיקולים ענייניים".

על הכוונה של סיעות יש עתיד, כחול לבן, העבודה ומרצ שתכננו את המחאה בוועדת הכספים השיב שר האוצר במתקפה, "קודם כל מגיע לי פרס נובל לשלום אם הצלחתי לאחד את לפיד, גנץ ומיכאלי לעמדה אחידה. בכך כבר חיזקתי את הקואליציה. לגופו של עניין - אני אקבל החלטות על בסיס שיקולים כלכליים ענייניים".
בדבריו רומז שר האוצר ליברמן כי אלה פועלים משיקולי בחירות, "לא מעניין אותי אינטרסים אלקטורליים ולחצים פוליטיים וכתבות בתקשורת. המדיניות הכלכלית כפי שאני מוביל אותה שמונה חודשים הוכיחה את עצמה מעל ומעבר".
בעקבות דבריו של ליברמן מיהר שר החוץ ויושב ראש יש עתיד יאיר לפיד להבהיר בציוץ בטוויטר, "בניגוד לכל השמועות והניסיונות לסכסך אני עומד לגמרי מאחורי התוכנית הכלכלית של שר האוצר אביגדור ליברמן נותן לו גיבוי מלא. הדיון על מתווה הסיוע לעצמאים הוא נושא נפרד וייפתר בימים הקרובים".
איווט ליברמן יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד