ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"אנחנו מחכים להם"

נסראללה: "ישראל עומדת לקרוס; בדרך להשמדה"

בנאום של מנהיג חיזבאללה הוא אמר כי ישראל נמצאת במשבר קשה ולדבריו היא בדרך להשמדה. "אני יכול להגיד שכבר שנים אנחנו מסבים טילים לטילים מדויקים. יש לנו אלפי טילים לא מדויקים. הסבנו חלק גדול מהם לטילים מדויקים. למערכה שבין המלחמות אין שום תוחלת"

נסראללה: "ישראל עומדת לקרוס; בדרך להשמדה"
נסראללה בנאום. "מצבי טוב" צילום: צילום מסך

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר היום (רביעי), כי העברת האמל"ח מאיראן ללבנון לא נפגעה, למרות הצהרות ומאמצי ישראל בעניין. הוא הוסיף כי חיזבאללה אוחז כעת ביכולת של הפיכת הטילים שלו למדויקים.

בנאומו הדגיש נסראללה כי ישראל נמצאת במשבר פנימי וכי היא עומדת לקרוס ואף בדרך להשמדה. הוא ציטט דברים מתורגמים שכתבו ואמרו ישראלים דוגמת גדעון לוי, שר הביטחון בני גנץ וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

נסראללה ציין כי כחלק מהמערכה שבין המערכות ישראל מנסה לפגוע ביכולת הרקטות של הארגון, וכעת היא עסוקה בלאתר את מקומות ייצור של הטילים המדויקים בלבנון. "אנחנו מחכים להם באתרים, ומקווים לפעולת אנסארייה 2" (אסון השייטת- מארב מתוכנן של חיזבאללה בו נהרגו 11 לוחמי שייטת 13).

בנוסף, נסראללה מציין כי לאחר שישראל ניסתה לפגוע גם ביכולת העברת המל"טים מסוריה לתוך לבנון, הארגון התחיל לפני זמן רב לייצר מל"טים בלבנון והצליח בכך. "אם ישראל תמשיך לפעול ככה במערכה שבין המערכות, אלוקים יודע לאן נגיע".

נסראללה הוסיף: "אני יכול להגיד שכבר שנים אנחנו מסבים טילים לטילים מדויקים. יש לנו אלפי טילים לא מדויקים. הסבנו חלק גדול מהם לטילים מדויקים. למערכה שבין המלחמות אין שום תוחלת".

‏נסראללה ניסה להסביר שישראל הולכת להיעלם, ואמר שהיום הישראלים רוצים ללכת ליחידות הסייבר בצבא ולא לאיפה שאפשר לפגוע בהם. עוד אמר, "‏החיים הם לא רק טילים, אבל הטילים נושאים את החיים".

הדברים הובאו בערוץ הטלגרם של כאן חדשות.

חיזבאללה חסן נסראללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד