י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחרי המתקפה החריפה במליאה

"תוהה מניין הרעל": מכתב חריג מנשיאת העליון לח"כ דודי אמסלם

נשיאת העליון אסתר חיות משגרת הבוקר מכתב חריף הממוען לח"כ דוד אמסלם בעקבות דבריו אמש בהם האשים אותה בגזענות עדתית: "לא סובלת את האמסלמים ולא את המכלופים" | במכתב כתבה חיות: "אין דבר רחוק יותר מן האמת מלומר עלי שאני לא סובלת את האמסלמים"

"תוהה מניין הרעל": מכתב חריג מנשיאת העליון לח"כ דודי אמסלם
דוד אמסלם צילום: ערוץ כנסת

נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, פרסמה הבוקר (חמישי) מכתב אותו שיגרה לחבר הכנסת דודי אמסלם, בשל דברים שהפנה כלפיה אתמול במליאת הכנסת. "תוהה מנין כל הרעל והשנאה שמביאים אותך לומר דברים קשים כל-כך", כתבה חיות.

"אל תחשבי שאנחנו אהבלים", אמר אתמול אמסלם במליאה. "במקום לכתוב קשקושי שטויות שאת עצמך לא מבינה, תכתבי מר אמסלם אני לא סובלת אותך, לא סובלת את האמסלמים ולא המכלופים ולא אתן לכם סיוע למה זה שלנו".

במכתב ששיגרה חיות לאמסלם, כתבה: "שמעתי אתמול בצער את דברי הבלע שהשמעת מעל דוכן הכנסת כלפיי וכלפי חבריי השופטים ולא בפעם הראשונה. רציתי לומר לך דוד אמסלם – במעברה שבה נולדתי ובשיכון הצפוף שבו גדלתי היו הרבה אמסלמים, מכלופים, ביטנים ועורקבים לצד מוסקוביצ'ים, הרשקוביצים ורביצים".

חיות סיפרה במכתב כי כילדים למדה לצדו של אמסלם. "שיחקנו יחד בשכונה ולמדנו יחד בכיתה, והחברות שצמחה בינינו כילדים חיה ונושמת עד היום, כי בחרנו באהבת אדם ובכבוד לזולת. ככה חינכה אותי סבתי המנוחה שגידלה אותי ואלה הערכים שהולכים איתי לאורך כל הדרך", כתבה חיות.

"התחלתי את דרכי כשופטת בבית המשפט לעניינים מקומיים בתל אביב לפני 32 שנים, וזהו תפקיד שבלעדי אותה אהבת אדם, כל אדם, לא ניתן למלא אותו באמונה. אז לא, אין דבר רחוק יותר מן האמת מלומר עלי שאני לא סובלת את האמסלמים והמכלופים, ואני תוהה מנין כל הרעל והשנאה שמביאים אותך לומר דברים קשים כל-כך על אנשים שאתה בכלל לא מכיר", הוסיפה חיות.

דוד אמסלם אסתר חיות אפלייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד