י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יד ביד במסע ההורות

שירות חדש ללקוחות מאוחדת: מוקד הריון ולידה

במוקד ההיריון והלידה יוענק מענה כמו גם כלל שירותי האדמיניסטרציה הנדרשים בתחום • הגב' עידית ורד, מנהלת המוקד המיילדותי, אגף הסיעוד: "המוקד נולד מתוך רצון לאפשר לנשים לקבל מענה מקצועי בכל זמן ובכל מקום, וללוות אותן יד ביד במסע ההורות"

שירות חדש ללקוחות מאוחדת: מוקד הריון ולידה
מוקד חדש צילום: FREEPIK

מאוחדת משיקה מוקד ייעודי להריון ולידה, שיאפשר לכל אישה לקבל מענה מקצועי ומקיף, מבלי שתצטרך להגיע למרפאה.  המענה במוקד ניתן על ידי אחיות ומילדות מקצועיות בתחומי ההריון והלידה, שיעניקו מענה משולב לנשים בהריון ולנשים לאחר לידה. בין השירותים שינתנו במוקד: ליווי הריון, יעוץ הנקה, יעוץ שינה, מענה אחיות זמין להתייעצויות במקרים דחופים – בין השעות 8 בבוקר ועד חצות הלילה במקביל. במוקד ינתן גם מענה אדמיניסטרטיבי לזימון תורים, הפקת התחייבויות, טיפול בהחזרים, מידע על פריסת שירותים, זכאויות שב"ן ועלויות, כך שיינתן המענה המושלם ללקוחות מאוחדת, וכל זאת בנוחות ובמהירות, כשהן לא נדרשות לצאת מבתיהן.

הגב' עידית ורד, מנהלת המוקד המיילדותי, אגף הסיעוד: "מוקד ההריון נולד מתוך הצורך לאפשר גם לאישה העסוקה, שמתקשה להתפנות ולהגיע פיזית למפגש עם האחות במרפאה, להתייעץ, לשאול ולשתף במה שעובר עליה במהלך ההריון. כל אנשי המקצוע במוקד עברו הכשרה ייעודית בתחום ההתמחות שלהם, ויודעים לתת מענה מדויק לצרכים של האישה, בין אם היא לפני, במהלך או אחרי ההריון, וכל זה מבלי שתצטרך לעזוב את הבית. מכל מקום ובכל זמן, טיפול אישי, מקצועי ומכיל בהתאם לצרכים וההעדפות של האישה ההרה ולאחר הלידה"

באתר מאוחדת אף הוקם מתחם ייעודי – לגישה נוחה לשירותי המוקד. בנוסף למתחם ניתן לזמן תורים לאחיות גם באמצעים הרגילים (טלפון למוקד או למרפאה, או זימון דרך ערוצי הדיגיטל).

הגב' מושקי ברוד, מנהלת תקשורת שיווקית מגזר חרדי במאוחדת מוסיפה כי "זהו עוד שירות בלעדי של מאוחדת שמעמיק את הקשר עם הלקוחות ומתאים עצמו כדי להנגיש עבורן את כל הנדרש, גם בתקופה המרגשת והמשמחת".

השאירו פרטים אודות מעבר לשירותי הבריאות של מאוחדת>>>

מאוחדת הריון ולידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד