ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"רק הפוליטיקאים קוראים לנו אנטישמיים"

שקד מגבה את ליברמן; "מי שלא לומד שייצא לעבוד"

שרת הפנים איילת שקד אמרה כי היא "מגבה חד משמעית" את צעדיו של אביגדור ליברמן. היא טענה גם כי הציבור החרדי מבין שהממשלה פועלת לטובתו, ורק הפוליטיקאים החרדים הם אלה שנלחמים בממשלה

שקד מגבה את ליברמן; "מי שלא לומד שייצא לעבוד"
חרדים בלימודים צילום: יח"צ

שרת הפנים איילת שקד אמרה היום (חמישי) כי היא מגבה את צעדיו של שר האוצר ליברמן. "מגבה חד משמעית. ההנהגה הכלכלית של ממשלת ישראל מתנהלת באחריות", אמרה שקד בראיון ל-'ynet', "לא סתם רואים מספרים כאלה גדולים באחוזי צמיחה ומספרים נמוכים באחוזי אבטלה, זה לא משמיים".

במהלך הראיון, שרת הפנים שקד התייחסה גם לטענות של רבים במגזר החרדי על פגיעה קשה ואף הסתה מצד שר האוצר ליברמן. "הממשלה הזו עושה גם עבור הציבור החרדי דברים מרחיקי לכת שמעודדים אותם לצאת לעבוד", טענה.

"קוראים לנו אנטישמים? זה הפוליטיקאים. הציבור החרדי מבין שהממשלה פועלת גם עבורו. מעבירים חוק גיוס שמאפשר להם לצאת לעבוד, נותן להם פטור בגיל 21 ומשחרר אותם לשוק העבודה. זה דבר גדול שאמור לתרום לכלכלת ישראל", אמרה.


כשנשאלה האם היא אומרת לחרדים - "לכו לעבוד", היא ענתה: "אני אומרת חד משמעית - מי שלא לומד מבוקר עד לילה שייצא לעבוד. זה חשוב להם ולכלכלת ישראל. יש הרבה הורים חרדים שרוצים שהילדים שלהם ילמדו לימודי ליבה והממשלה עובדת גם בכיוון הזה. התוכניות האלה בסופו של דבר מיטיבות גם עם המגזר החרדי. נותנות זיכוי במס למי שעובד ותמיד אחד עובד במשפחות האלה. אלה דברים טובים וחשובים שגם המגזר החרדי רוצה בהם".

לסיום נשאלה האם היא מתכווננת להתמודד לראשות ממשלה באיזושהי קונסטלציה. היא אמרה כי "אני לא חושבת שבנט סיים את התפקיד. על העתיד נדבר בעתיד. בפוליטיקה הכל אפשרי".

אילת שקד אביגדור ליברמן חרדים עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד