כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"להגיע לחקר האמת"

אחיו של נתניהו זועם: 'זה פשע; הם משקרים'

אחיו של ראש הממשלה לשעבר, עדו נתניהו, נחלץ להגנת אחיו והתייחס לפרשת תוכנות הריגול של המשטרה. לדבריו אין להאמין לוועדת החקירה של הפרקליטות שבודקת את הנושא: "צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית. למה לא עשו את זה עד עכשיו?"

אחיו של נתניהו זועם: 'זה פשע; הם משקרים'
עדו נתניהו\בנימין נתניהו צילום: יוסי זליגר\יונתן זינדל, פלאש 90

עדו נתניהו, אחיו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, הגיב אתמול (חמישי) לפרשת תוכנות הריגול של המשטרה, וקרא להקים ועדת חקירה ממלכתית, מהסיבה שאי אפשר להאמין לפרקליטות.

נתניהו אמר בראיון ל'כאן 11':, "בוצע פה מעשה פשע נגד פילבר, אשתו של אלוביץ' ועוד איש חסוי. זה מה שהמשטרה מסרה לנו. לפני כמה ימים המשטרה הכחישה מכל וכל שהם השתמשו בתוכנת ריגול - שיקרו, אז אנחנו צריכים להאמין להם?".

"צריך להגיע לחקר האמת, זה מה שחשוב. אם השתמשו בשלוש תוכנות ריגול נגד שלושה אנשים - אלה פשעים". כשהמראיינת הזכירה שיש ועדה שבודקת את הדיווחים על השימוש הוא השיב: "זו ועדה של הפרקליטות שהם שואלים את השוטרים, נו באמת?".

עדו המשיך ואמר, "מכיוון שהשוטרים הם אלה שחשודים ומכיוון שהפרקליטות חשודה בשיתוף פעולה עם המשטרה, וודאי שאי אפשר לקבל את העדות שלהם. לכן צריך להקים, כמו שביבי אומר, ועדת חקירה ממלכתית. למה לא עשו את זה עד עכשיו?".

"להאמין לפרקליטות, כשאנחנו יודעים שהם הדליפו, והמשטרה ביצעה פעם אחר פעם כל הדלפה שהייתה להם - מה אנחנו לא יודעים שהם משקרים בעניין הזה, שהם לא הדליפו? זה ברור שהם הדליפו מחדרי החקירות במטרה להשפיע על הבחירות. אנחנו יודעים שהם משקרים, כן הם משקרים", תקף.

נתניהו ועדת חקירה ממלכתית הפרקליטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד