ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
מביביתון לבנטון

"לא לקחת 'ישראל היום' ברכבת": הכתבה שהכעיסה את יאיר נתניהו

ברקע שינוי המדיניות בחינמון 'ישראל היום', תוקף הבוקר בנו של בנימין נתניהו, יאיר, את העיתון | הכתבה שהכעיסה את נתניהו ג'וניור והקריאה החריפה לעוקביו

"לא לקחת 'ישראל היום' ברכבת": הכתבה שהכעיסה את יאיר נתניהו
יאיר נתניהו צילום: מתוך אינסטגרם

עיתון 'ישראל היום' שעד לא מזמן קיבל את הכינוי 'ביביתון' שינה לאחרונה צד והחל להחמיא ולפרגן גם לראש הממשלה המכהן נפתלי בנט, אלא שהכותרת הבוקר (שישי) עם סיקור הפגנת הימין אמש מצליחה להכעיס את משפחת נתניהו.

בעמוד הראשי סיקרו בעיתון את ההפגנה אתמול, תחת הכותרת "הקוסם הבטיח לשלוף שפן - אבל ברגע האמת לא הגיע", זרת בהתייחס להיעדרותו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מההפגנה בגני התערוכה.

מי שיצא נגד העיתון במתקפה הוא בנו של נתניהו, יאיר, שצייץ בטוויטר בזעם "אפילו בנוניתון לא כותבים כבר ככה. העיתון פח הזה אשכרה עבר צד על מלא. הדבר היחיד שחסר שם כרגע זה טור שבועי של בן כספית". תוך שהוא מוסיף, "שלדון מתהפך בקברו".

בהמשך הוסיף נתניהו ג'וניור, "שיהיה להם בהצלחה עם פנייה לקהל של ה4% בציבור של תומכי בנט. אם אתם לא נמנים במקרה על חברי ה4% הללו", תוך שהוא קורא לתומכיו "זה הזמן למחוק את האפליקציה של ישראל היום, להסיר עוקב או לייק מהטוויטר ופייסבוק, ולא לקחת יותר את העיתון ברכבת וכו'".

ישראל היום יאיר נתניהו בנימין נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד