י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"נמצא בתוך בועה"

ראה"מ לשעבר: נתניהו אשם בהסתה של אמסלם

ראש הממשלה לשעבר הגיב למתקפה החריפה של חבר הכנסת דודי אמסלם על נשיאת בית המשפט העליון, וטען כי תקף אותה בגלל הסביבה שנתניהו מייצר: "נמצא בתוך בועה שיש בה גסות רוח והסתה מהסוגים הכי גרועים"

ראה"מ לשעבר: נתניהו אשם בהסתה של אמסלם
במליאת הכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר שמרבה לבקר ולתקוף את האדם שכיהן אחריו בתפקיד הנחשק, בנימין נתניהו, מאשים הבוקר (שישי) את האחרון במתקפה של ח"כ דודי אמסלם נגד נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות.

אולמרט הגיב בראיון לרדיו 103fm למתקפה של אמסלם על השופטת, שהגיבה אתמול במכתב חריף שעורר עדים במערכת הציבורית והפוליטית במדינה.

ראש הממשלה לשעבר, שהיה ביחסים טובים עם אמסלם עת שכיהן בכמה תפקידים בעיריית ירושלים בהיותו ראש העיר, אמר שלא כך הכיר את הח"כ מהליכוד. "אמסלם שהכרתי היה עובד חרוץ, והוא בהחלט מילא את תפקידו כהלכה".

הוא תקף את נתניהו, "דודי אמסלם נמצא בתוך בועה שיש בה גסות רוח והסתה מהסוגים הכי גרועים. ראש המערכת הזו הוא אדם אחד - נתניהו, הוא האיש שקבע את הנורמות הללו. אמסלם שהכרתי לא היה מסוגל לזה".

"דבריו של אמסלם בלתי נסבלים, אך לא התרגשתי מהמכתב של אסתר חיות. אף אחד שדעתו נחשבת לא יכול לשאת את הדברים הנתעבים שאמרו עליה", הוסיף.

אהוד אולמרט בנימין נתניהו דוד אמסלם אסתר חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד