ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
רבים השיב מעוון

הגאון רבי ינון צדוק זצ"ל נפטר לאחר מחלה קשה

בליל שישי הובא למנוחות הרב הגאון רבי ינון צדוק זצ"ל ששימש כרב קהילה ברעננה שהגה בתורה כל ימיו במסירות של ממש. הוא חלה בשנתיים האחרונות במחלה קשה ונפטר בגיל 71

הגאון רבי ינון צדוק זצ"ל נפטר לאחר מחלה קשה
הרה"ג רבי ינון צדוק זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: ביום חמישי בלילה ליווה קהל רב למנוחות את הרב הגאון רבי ינון צדוק זצ"ל, רב קהילה ברעננה ומחשובי תלמידי החכמים בעיר בני ברק, לאחר שבשנתיים האחרונות חלה במחלה קשה והתייסר בייסורים קשים ומרים וקיבלם באהבה והוא בן 71 בפטירתו.

מכריו ובני משפחתו מספרים בצער ובכאב רב, כי המנוח רבי ינון זצ"ל היה אבן פינה יקרה בבית המדרש בלימודיו, כאשר היה מעמיק בחקר ההלכה והפוסקים עם ליבון ההלכה ומנהגי קהילות תימן, ולא היה מניח עד אשר הבין הדבר לאשורו. וכך רבים נהנו ממנו עצה ותושייה והכל בענוות חן מיוחדת ובצנעה שאין כמוה.

באתר 'המאורות' לבני תימן דווח כי רבי ינון היה מזכה את הרבים בשיעורים מתוקים מדבש, בהלכה, במנהג, באגדה ובדרושים, וכדרכו הטובה היה מתבל את הדברים באופן השווה לכל נפש, וכפי גרסת חכמי תימן.

היה ראש וראשון לכל דבר שבקדושה, טוב לשמים וטוב לבריות, יגע בתורה כל ימיו ורבים השיב מעוון.

המנוח הוא בנו של הגאון רבי אברהם צדוק זצ"ל מזקני וחשובי רבני תימן בדור האחרון, ואחיהם של יבדלו לחיים ארוכים, הרבנים הגאונים, הגאון רבי שלמה צדוק רב השכונות הדרומיות בבני ברק, והגאון רבי שלום צדוק שליט"א רבה של בני עיש, ויתר בני המשפחה הכבודה.

הותיר אחריו את בני משפחתו הרוממה אבלים ודווים. בליל שישי הוא הובא למנוחות מביתו ברחוב הגר"א בבני ברק לבית החיים סגולה בפתח תקווה שם נטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

רעננה הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד