א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
העולם עוקב בדאגה

רה"מ בנט מתריע: 'סכנה ממשית לחיי ישראלים שנותרו באוקראינה'

ראש הממשלה נפתלי בנט, פתח הבוקר את ישיבת הממשלה השבועית באזהרה לישראלים שעוד לא נענו לקריאת משרד החוץ לעזוב את אוקראינה לאלתר | לדבריו, "זמן רגיש מבחינת היציבות העולמית. לא יודעים מה יילד יום, בואו הביתה" | משרד החוץ עושה מאמצים בנושא

רה"מ בנט מתריע: 'סכנה ממשית לחיי ישראלים שנותרו באוקראינה'
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אי הוודאות באוקראינה נמשך זה תקופה, ובישראל חוזרים גם היום (ראשון) על הקריאה לאזרחים הישראלים למהר לשוב לישראל לפני שהמצב לא יאפשר חילוץ, זאת שראש הממשלה נפתלי בנט מתריע מסכנה ממשית לחייהם.

בפתח ישיבת הממשלה אמר הבוקר (ראשון) ראש הממשלה, "אנחנו נמצאים בזמן רגיש מבחינת היציבות העולמית. אנחנו לא יודעים מה ילד יום, ואני גם לא מתיימר לעסוק בפרשנות. הדבר הרלוונטי אלינו הוא לוודא שהישראלים שנמצאים באוקראינה חוזרים הביתה".

בנט ציין כי "משרד החוץ עושה מאמצים גדולים בנושא הזה. על פי הנתון שקיבלתי מהם הבוקר, קצת מעל 3,000 איש יצאו מאוקראינה", אבל לדבריו "יש עוד הרבה אלפים שעדיין שם, בזמן שחלק מחברות התעופה כבר מבטלות טיסות".

ראש הממשלה פנה לאזרחי ישראל שנמצאים באוקראינה: "זה לא הזמן ל-'יהיה בסדר'", תוך שהוא מתריע, "עדיף מעט אי נוחות עכשיו, מאשר סכנה ממשית לחיים שלכם מאוחר יותר. בואו הביתה".

נפתלי בנט אוקראינה רוסיה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד