י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בצל הטיסה מדובאי

עיתונאית במתקפה על ריבלין; "הוצפתי בסיפורים עליו"

לאחר פרסום התקרית המביכה בטיסה מדובאי, העיתונאית איילה חסון תוקפת את התנהלותו של הנשיא לשעבר ואת האתרוג שהוא מקבל מהתקשורת. היא מספרת כי קיבלה הרבה סיפורים עליו: "אם הוא היה דמות ציבורית - הייתי פותחת כתבה על זה"

עיתונאית במתקפה על ריבלין; "הוצפתי בסיפורים עליו"
הנשיא לשעבר רובי ריבלין צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

איילה חסון, עיתונאית חדשות 13, תוקפת היום (ראשון) את נשיא המדינה לשעבר, ראובן ריבלין, לאחר פרסום התקרית המביכה בטיסה מדובאי.

חסון תקפה את התנהלותו של הנשיא ה-10 בראיון לתחנת הרדיו 'גלי ישראל' ואת היחס שהוא מקבל מהתקשורת. "ריבלין עלה על טיסה מדובאי, איכשהו לא הושיבו אותו ואת בת זוגו יחד במחלקת העסקים".

היא המשיכה וסיפרה על התקרית המביכה בטיסה, "ואז הוא התחיל להתנהג בצורה ילדותית, הגיע מייל אנונימי לוואלה שנוכחים בטיסה אישרו לאחר מכן".

"בוא נגיד שאם סיפורים כאלה היו על שרים או אנשים אחרים - היו עפים עליהם ודורשים חקירה… ריבלין עצמו לא מעניין אותי אבל מגעיל אותי האתרוג שהוא מקבל. אתמול הוצפתי בסיפורים עליו, אם הוא היה דמות ציבורית - הייתי פותחת כתבה על זה".

כזכור ביום שישי האחרון פורסם בתקשורת על תקרית מביכה בטיסה מדובאי לישראל, בה הנשיא לשעבר ריבלין התנהג בצורה שלא הולמת את מעמדו לאחר שלא היה מרוצה מהמושבים שקיבל.

על פי עדויות של נוסעים בטיסה ריבלין כעס על כך שהמושבים שקיבל לא יושבים ביחד כפי שהזמין. "ריבלין הלך לקצה המטוס והתיישב במושב השייך לדיילים בקצה המטוס, ואחר כך התיישב על מושב הדיילים בתחילת המטוס", סיפרו לווינט.

"וכל זאת בזמן שהמאבטחים שלו הולכים אחרים הלוך וחזור". לטענתם, "ריבלין היה עצבני, דיבר בצורה לא הולמת לצוות הדיילים והתנהג בצורה ילדותית, ממש עשה ברוגז".

ריבלין איילה חסון תקרית מביכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד