כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מגבירים להבות

הסיפור הלא ייאמן: "ככה הרווחתי פי שניים מיכולות הבישול שלי"

גב' חנה מבני ברק ומוטי ש. מירושלים יצאו למסע על מנת להבין למה העסק שלהם, הטעים כל כך לא מצליח להרוויח כראוי • התובנה החשובה שהגיעו אליה, מוגשת בפניכם בתוספת המלצה חמה...

הסיפור הלא ייאמן: "ככה הרווחתי פי שניים מיכולות הבישול שלי"
לבשל וגם להרוויח צילום: יח"צ

לגב' חנה מבני ברק, יש קייטרינג נחשב ומבוקש. היא מעסיקה צוות ומוציאה בכל ערב אירוע מוקפד ומהודר. אבל היא לא מצליחה להתפרנס. היא עומדת שעות על הרגליים ומסיימת כל אירוע עם כאבי גב.

למוטי ש. יש חנות פופולארית מאוד בירושלים, הוא מבשל באופן נדיר, הסלטים הטעימים שלו נחטפים, אבל הוא בסוף חודש לא הצליח לגרד את החודש.

שניהם החליטו לצאת למסע להבין למה העסק שלהם, הטעים כל כך לא מצליח להרוויח כראוי. כיצד יתכן שעל מנה שמתומחרת במחיר גבוה יחסית, עדיין לא מכסה את  עצמה.

ואת מה שהיא גילתה בלימודים, מתארת חנה כבזבוז של 4 שנים לריק!

"מסתבר שכדי להתפרנס מתחום הבישול, אתה צריך ידע מקצועי, לדעת לקצוץ נכון ומהר, לדעת להתנהל עם חומרי גלם ולבנות תמחור. לבשל עם טכניקות עבודה נכונות שחוסכות זמן יקר וכסף, למדתי לחסוך בעלויות. איך לטפל באוכל מבחינה תברואתית, ואיך להגיש גם באירועים מרובי משתתפים אוכל חם ואסתטי, משהו שהרבה מאוד נופלים בו.אחרי מסלול לימודים רציני שעשיתי בקמפוס הקולינרי, הבנתי ש-4 שנים בזבזתי על תסכולים, שיכולתי לחסוך בלימודים. ואגב כבר בחודשיים הראשונים באירועים הראשונים למדתי להרוויח הרבה יותר כסף מכל מנה, עוד לפני שהעליתי את המחיר.

בהמשך רכשתי טכניקות מתקדמות של מקצוענים, צוות השפים של הקמפוס הקולינרי הוא מקצועי מהשורה הראשונה ומתמסר אישית לכל אחת מהתלמידות ברמה שלא תאמן הן כיווני אותי ותמכו בי לאורך כל הדרך, כאילו הקייטרינג הוא שלהם.

בלימודי הבישול – פרופשיונל שף, הכרתי מטבחים נוספים וחדשים, והצלחתי להביא לקייטרינג מנות גורמה יותר מוקפדות שתמחרתי גבוה יותר, והרווחיות פתאום הייתה הרבה יותר גבוהה.

אני היום אחרי שנת לימודים אחת בינתיים, ואני יכולה להגיד שהרווחתי פי שניים בחודשיים האחרונים, ופה זה כבר רווחיות נטו לעסק שלי.

אותי זה משגע כל פעם מחדש, אנשים לומדים שנים מקצוע, ורק בבישול, שהוא המקצוע הכי קשוח עסקית, אתם מנסים לקצר תהליך ולא ללמוד? אין לכם מושג כמה כסף יקר אתם מפסידים!

מתעניינים גם בלימודי בישול? רוצים לקחת את הידע שלכם למקצוע שידע להמיר לכם הרבה כסף?

מוזמנים לבקר באתר הקמפוס הקולינרי.

ללימודי קולינריה לחצו כאן>>>

ללימודי קונדיטוריה לחצו כאן>>>


קולינריה קייטרינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד