י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ריד מי ליפס"

אמסלם זועם על נתניהו: "מאוד התאכזבתי"

חבר הכנסת אמסלם אומר הערב כי התאכזב מאוד מחוסר התמיכה של נתניהו לאחר המתקפה שלו על נשיאת העליון חיות. "אנחנו נעשה רפורמה במערכת המשפט עמוקה. אם נתניהו לא ילך איתנו, ריד מי ליפס - אני הראשון שאצא נגד הממשלה"

אמסלם זועם על נתניהו: "מאוד התאכזבתי"
דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע המכתב ששלחה נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות לחבר הכנסת דוד אמסלם מ'הליכוד', לאחר שהאחרון השתלח בה בצורה קשה, הח"כ מהליכוד התראיין הערב (ראשון) והביע את אכזבתו מהשיחה שביצע יו"ר האופוזיציה נתניהו לחיות בה התנער מדבריו של אמסלם.

ח"כ אמסלם הדגיש בריאיון לאודי סגל ב'חדשות 13' כי אינו מצטער על דבריו נגד חיות: "לא הגזמתי. אף אחד לא ילמד אותי על סגנון. אני לא ארד לרמה של לפיד שכינה אנשים 'כלב' או 'צאצאים של יגאל עמיר'. אני לא ארד לרמה של ליברמן שאמר לי שירדתי לרמת תחתית. אם הייתי מדבר ככה על נתניהו היו אומרים שאני חלבי".

"זה שנתניהו התקשר לחיות, מאוד התאכזבתי כי היא עומדת בראש המוסד הזה שהוא סניף של מרצ", אמר אמסלם על שיחתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו עם השופטת חיות בה גינה נתניהו את דברי אמסלם, והוסיף: "אנחנו נעשה רפורמה במערכת המשפט עמוקה. אם נתניהו לא ילך איתנו, ריד מי ליפס - אני הראשון שאצא נגד הממשלה".

"מעולם נתניהו לא שלח אותי לשום דבר", השיב אמסלם לטענות כי דבריו הקשים מגיעים מנתניהו, "אף אחד לא אומר לי אף פעם מה לומר ואני לא שואל אותו ואני לא אומר לו".

עוד תקף אמסלם: "יש לי טענות לשופטים בבית המשפט העליון - חלקם מתנהלים כאילו הם סניף של מרצ. הבאתי מטאפורה ששופט נתן פסק דין שהוא בכלל מעופף ולא הגיוני. גנץ רצה למנות חבר שלו ולכן עתרתי לבית המשפט, אני עתרתי על חשבוני".

 

דוד אמסלם בנימין נתניהו אסתר חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד