י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הקיבולת תוכפל"

מערך המיון של הדואר שיקלוט מיליוני חבילות

דואר ישראל מקימה מערך מיון אוטומטי שיקלוט מעל ל-150 מיליון חבילות בשנה - ויכפיל למעשה את הקיבולת של מרכז הסחר המקוון ב"קריה הדוארית", בעלות של עשרות מיליוני שקלים. בנוסף, יוקם מערך מסירת חבילות באמצעות הקמה והפעלה של מערכות תאים אוטומטיות לחבילות

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות דואר ישראל

חברת דואר ישראל הודיעה על הקמת מערך מיון אוטומטי, שיאפשר לקלוט יותר מ-150 מיליון חבילות בשנה, ולמעשה יכפיל את הקיבולת של מרכז הסחר המקוון ב"קריה הדוארית" שבמודיעין.

לפי הדיווח ב"ישראל היום", החברה שנבחרה בהליך מכרזי לאספקה ולהקמה של מערך מיון מתקדם להקמת מערך המיון היא "קומטרנסיטק". המערכות החדשות יחלו לפעול בהדרגה כבר במהלך 2022. עם השלמת הפרויקט באופן מלא במהלך 2024 יופעלו עוד ארבע מכונות קליטה ומיון של חבילות, נוסף על המכונה שהושקה במרכז הסחר המקוון ביולי 2021.

"בתשתיות טכנולוגיות מתקדמות בתחום הסחר המקוון חייבת להיות ראייה לעשרות שנים קדימה. עם המערך החדש, הקיבולת המרבית במרכז הסחר המקוון של דואר ישראל תוכפל", אמר דני בוטוין, מנהל אסטרטגיה ופיתוח תשתיות בדואר ישראל.

לפני מספר חודשים דווח כי חברת הדואר תפרוס לראשונה ברחבי הארץ מערכות לוקרים לחלוקה ואיסוף של חבילות בכל רחבי הארץ. בשלב הראשון יוקמו תאי חלוקה ואיסוף של חבילות בצמוד לעשרות סניפי דואר, שיופעלו בשירות עצמי באמצעות הזדהות דיגיטלית.

בשלב השני התאים ייפרסו גם במקומות עבודה גדולים, כגון אוניברסיטאות ואפילו בנייני מגורים, וכך יימנע הצורך להגיע פיזית אל הסניף. בנוסף, בדואר גיבשו הצעות ערך עבור לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים, וכבר בחודשים הקרובים צפויים שיתופי פעולה.

דואר מיון מרכז מיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד