י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יש גם וי כחול

זמינה להורדה: הרשת החדשה תסייע לטראמפ לשוב לבית הלבן?

הרשת החברתית של נשיא ארצות-הברית לשעבר דונלד טראמפ - "Truth Social", זמינה בחנות האפליקציות של אפל למשתמשים שהביעו עניין מראש להוריד אותה לקראת ההשקה הצפויה ביומיים הקרובים לכלל המשתמשים

זמינה להורדה: הרשת החדשה תסייע לטראמפ לשוב לבית הלבן?
דונלד טראמפ בעצרת בחירות צילום: מתוך האינסטגרם שלו

הרשת החברתית החדשה של טראמפ - Truth" Social" כבר זמינה להורדה מחנות האפליקציות של אפל למשתמשים שנרשמו מראש לגרסת הבטא, וע"פ הדיווחים האפליקציה תהיה זמינה לכלל המשתמשים ביומיים הקרובים.

בתיאור האפליקציה בחנות האפליקציות של אפל נכתב: "מה עושה את Truth Social שונה?! אנחנו פלטפורמת מדיה חברתית נקייה מאפליה פוליטית!"

ע"פ דיווחי הגולשים שכבר משתמשים בגרסה הניסיונית של האפליקציה, הפלטפורמה החדשה נראית כמו טוויטר. לדוגמה, הפוסטים השונים ייקראו "truths" ולאחר פרסומם, לא יהיה אפשר לערוך אותם. בנוסף, באפליקציה תהיה אפשרות לשלוח הודעות ישירות, להירשם לקבל התראות על תוכן חדשותי וכמובן מדיניות אימות משתמשים (וי כחול).

ע"פ מנכ"ל קבוצת המדיה והטכנולוגיה של טראמפ - דווין נונס, האפליקציה תגיע בשבוע הקרוב לחנות האפליקציות של אפל, ועל פי דיווחים, האפליקציה צפויה להיות זמינה לכולם עד יום הנשיאים שחל ב-22 בפברואר. עדיין לא ברור מתי תהיה גרסת אנדרואיד.

כזכור, החברה החדשה שהוקמה על ידי טראמפ, בשם "קבוצת טראמפ מדיה וטכנולוגיה" הכריזה באמצע חודש אוקטובר על כך שבקרוב תציע לעולם, ובעיקר לשמרנים ולרפובליקנים, את הפלטפורמה - "האמת החברתית" - Truth" Social שתהווה רשת חברתית לאפליקציית המסרים הפופולריות "טוויטר" לאחר שחשבונות הטוויטר והפייסבוק של טראמפ הושעו ללא הגבלת זמן בשנה שעברה על רקע הפריצה לגבעת הקפיטול שבו האשימו אותו כגורם המרכזי שאחראי לכך, עקב התבטאויותיו ברשתות ע"כ שהבחירות האחרונות נגנבו ממנו באמצעות הונאה.

 

טראמפ דונאלד טראמפ רשת חברתית חדש השקה אפליקציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד