י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"תנאי בסיסי"

שקד סיירה בהתיישבות הצעירה: "פועלים להסדיר את החשמל"

השרה איילת שקד סיירה היום יחד עם ח"כ אורבך ביישוב אביגיל והתחייבה לפעול לחבר את המקום לחשמל, מהלך שצפוי לעורר זעם ממפלגות השמאל בקואליציה

שקד סיירה בהתיישבות הצעירה: "פועלים להסדיר את החשמל"
הסיור ביישוב אביגיל צילום: מאיר אליפור

שרת הפנים, איילת שקד ביקרה היום (שלישי) ביישוב אביגיל שבהתיישבות הצעירה יחד עם ראש מועצה אזורית הר חברון, יוחאי דימרי, יו"ר סיעת ימינה, חה"כ ניר אורבך ותושבי היישוב. שקד התחייבה לפעול לחשמל בהתיישבות הצעירה שהיא צפויה להביא לזעם מכיוון רע"מ ומרצ.

שרת הפנים, איילת שקד אמרה: היישוב אביגיל הוא ישוב שאני מלווה באופן אישי כבר הרבה מאוד שנים, אנחנו פועלים בהובלת שר הביטחון להסדיר את החשמל- זה התנאי הבסיסי וגם להסדיר את ההתיישבות כולה ולמנוע השתלטות של פלסטינים בשטחי C".

יו"ר סיעת ימינה, חה"כ ניר אורבך אמר בסיור: "אנחנו פה לא רק באירוע התיישבותי, ציוני, אלא בעיקר באירוע ביטחוני. ההתיישבות הצעירה היא חומת המגן ביננו לבין ההשתלטות הערבית על שטחי C והיא שומרת לנו על הנגב".

יוחאי דמרי, ראש המועצה אמר: "הנקודה הזו היא מבחינתנו אסטרטגית כי היא מסבירה את המשימה והאתגר הגדול שיש למדינת ישראל כדי לשמור על הארץ שלה ועל התושבים שלה, וצריך כאן משילות. בלי משילות אנחנו נמשיך לראות את הרפיסות והיכולת הבלתי מוסברת של אזרחים חלקם ישראלים במימון של רשות פלסטינית וגורמים זרים שמשתלטים על עוד ועוד אדמות שלנו של ארץ ישראל. זה אינטרס של כולנו, הגבול צריך להיקבע על ידינו. המציאות הזו כפי שהיא כרגע מתרחשת זה אומר ששם יעבור הגבול ויקבע על ידי הערבים, בהסדרת 30 אלף תושבים בהתיישבות הצעירה, אנחנו מבקשים להביא אותם סופסוף להכרה והסדר".

נזכיר, נושא התיישבות הצעירה הוא נושא בוער שעלול לפלג את הקואליציה, בין הימין לבין סיעות השמאל, כך שגם קשה לראות שהצעת השרה שקד אכן תתקבל.

ההתיישבות הצעירה איילת שקד ניר אורבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד