י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"חסר תקדים"

התלמיד סטר למורה; חבריו מחאו כפיים

אירוע יוצא דופן התרחש היום אחר הצהריים בבית ספר בתל-אביב. תלמיד סטר למורה כאשר כמה מהתלמידים שהיו עדים צחקו ומחאו כפיים. בהנהלת בית הספר החליטו לסיים את הלימודים בכל השכבות - והתלמיד הושעה. המנהל: "אנו נטפל בחומרה רבתית בכל ביטוי התומך בגילוי האלימות"

התלמיד סטר למורה; חבריו מחאו כפיים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

בית ספר תיכון בתל-אביב סגר היום (שלישי) את שעריו וסיים מוקדם את הלימודים, לאחר מקרה חסר תקדים, בו תלמיד סטר למורה כשחבריו גיחכו.

על פי הדיווח ב'ynet', תלמיד כיתה ט' בתיכון עירוני א' לאמנויות בתל אביב סטר למורה במהלך שעות הלימודים, כאשר כמה מהתלמידים שהיו עדים לתקרית גיחכו ומחאו כפיים לשמע הסטירה.

מנהל בית הספר כתב להורים לאחר התקרית את אשר על ליבו, וגינה בחומרה את האירוע: "בכאב לב עמוק ואמיתי, אני משתף לצערי את כולם בשקיפות כי היום תלמיד בכיתה ט' הכה מורה באופן פיסי".

"כולנו מחבקים ומחזקים את המורה. להבנתנו, תלמידים נוספים הביעו תמיכה באלימות, לרבות ברשתות החברתיות. מובהר כי אנו נטפל בחומרה רבתית בכל ביטוי התומך בגילוי האלימות. מדובר באירוע חסר תקדים בחומרתו", הוסיף.

מיד לאחר התקרית כינסו המורים את התלמידים כדי לשוחח עמם על ההתרחשות החריגה, ובהמשך החליטו המורים לסגור את בית הספר השש-שנתי וכל התלמידים נשלחו לבתיהם. עם פתיחת הלימודים מחר בבוקר, יעלה הנושא שוב לשיחה עם התלמידים.
תמי שעיה, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, אמרה: "אנו מגנים בכל תוקף את אירוע האלימות שהיה היום, שבו תלמיד כיתה ט' תקף פיזית מורה בבית הספר. זהו אירוע יחיד במינו וחסר תקדים בעירוני א', בטח בשנים האחרונות. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה מול המנהל והצוות החינוכי".
תלמיד בית הספר סטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד