כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
היה חבר בחוליה מסוכנת

גוש עציון: בן 13 יידה בקבוקי תבערה, נורה ונהרג

אירוע חריג בגוש עציון: נער פלסטיני נורה ונהרג מירי שביצעו לוחמים סמוך לכפר אל חאדר, לאחר שיידה בקבוקי תבערה | בצה"ל ציינו כי הנער היה חבר בחולייה שסיכנה אזרחים ישראליים

גוש עציון: בן 13 יידה בקבוקי תבערה, נורה ונהרג
מחבלים מיידים בקבוקי תבערה אל עבר כוח צה"ל סמוך לראמללה צילום: פלאש 90

נער פלסטיני כבן 13 נהרג הערב (שלישי) מירי לוחמי צה"ל, זמן קצר לאחר שיידה בקבוק תבערה לעבר רכבים בכביש 60. בצה"ל הבהירו כי הנער היה חבר בחולייה שסיכנה אזרחים ישראליים סמוך לכפר אל חאדר שבאזור גוש עציון.

מדובר צה"ל נמסר כי במהלך פעילות יזומה של לוחמי צה"ל סמוך לכפר אל חאדר שבמרחב החטיבה המרחבית עציון, זיהו הלוחמים שלושה חשודים שהגיעו למרחב בו הושלכו בקבוקי תבערה לעבר רכבים ישראלים מספר פעמים בתקופה האחרונה, וסיכנו את הנוסעים בכביש.

הלוחמים ירו לעבר אחד החשודים בזמן שהשליך בקבוק תבערה ופגעו בו. בצה"ל הוסיפו אי הלוחמים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בנקודה ובהמשך נקבע מותו.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, בירך את חיילי צה"ל על פעולתם סמוך לאל חאדר הערב: "את היד שהורמה על יהודים יש לגדוע. טוב עשו חיילי צה"ל שהרגו את הערבי שניסה לשרוף יהודים בעודם בחיים. אם המגמה הזו תימשך, בטוחני שנראה פחות בקבוקי תבערה בגוש עציון בפרט וביו"ש בכלל. ישר כוחכם. יש שכר לעמלכם הרב."

בקבוקי תבערה גוש עציון בן 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד