כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בזה אחר זה

תוך שעות: שני חילוצים של מטיילות בדרום • תיעוד

מתנדבי יחידת החילוץ אילת- אילות של משטרת ישראל, בסיוע פקח מטעם רשות שמורות הטבע והגנים, עסקו בשעות האחרונות בשני אירועי חילוץ באזור הדרום | כך זה נראה 

תוך שעות: שני חילוצים של מטיילות בדרום • תיעוד
חילוץ המטיילת צילום: יחידת החילוץ אילת-אילות

מתנדבי יחידת החילוץ אילת- אילות של משטרת ישראל, בסיוע פקח מטעם רשות שמורות הטבע והגנים, עסקו בשעות האחרונות בשני אירועי חילוץ שאירעו בזה אחר זה.

סמוך לשעה 14:00 החלו המתנדבים בחילוץ אישה בשנות החמישים לחייה, שמעדה במהלך טיול באזור נחל שחורת והר אמיר. האישה שטיילה יחד עם משפחתה, נקעה את קרסולה ולא הצליחה להמשיך עוד בהליכתה.

עם קבלת הדיווח, החלו המתנדבים בפעולות לאיתור מיקומה של המשפחה ששהתה במורד תלול. עם איתורה, העניקו המתנדבים טיפול רפואי ראשוני למטיילת, והחלו בחילוצה על גבי אלונקה, במסע רגלי, שנמשך כשעה הליכה עד להגעתם לרכבי החילוץ, והסתיים בפינויה ע"י אמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית חולים "יוספטל".

מיד עם סיום החילוץ, סמוך לשעה 16:30 הוזעקו מתנדבי היחידה לסייע בחילוץ נוסף של קבוצת תיירות שטיילה בנחל רחם. מדריכת הקבוצה דיווחה כי הליכת הקבוצה מתעכב בשל קשיים בנשימתה של אחת המטיילות, וכי קיים חשש שהקבוצה לא תצליח להגיע לנקודת סיום המסלול עד רדת החשיכה.

עם קבלת הדיווח, הכווינו המתנדבים את המדריכה, לכיוון היציאה לציר החילוץ. במקביל, בשל גודלה של הקבוצה, החלו בגיוס נוסף של מספר כלי רכב. בהגעתם אל הקבוצה, העניקו המתנדבים טיפול רפואי ראשוני למטיילת שהתקשתה בנשימתה וליוו אותה בהליכתה. עם ההגעה לכלי הרכב ורק ולאחר ייצוב מצבה של המטיילת, פינו המתנדבים את כל קבוצת המטיילות למקום שהייתן באילת.

חילוץ חילוץ מטיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד