כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חודשים לאחר שנכנס לתפקיד

המהלך של עמיר פרץ מעורר ביקורת: "בלתי הפיך"

יו"ר התעשייה האווירית פועל על מנת להחזיר סמנכ"ל שיווק לשעבר בחברה שפוטר, לתפקיד בכיר. השניים נפגשו בסדרת פגישות. גורמים תוקפים את פרץ: "השבת מנהל שכשל בניגוד לדעת המנכ"ל שפיטר אותו היא חסרת סמכות ותגרום נזק בלתי הפיך לחברה"

המהלך של עמיר פרץ מעורר ביקורת: "בלתי הפיך"
עמיר פרץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

השר לשעבר עמיר פרץ מעורר סערה בתעשייה האווירית, כמה חודשים לאחר שמונה לתפקיד כיושב ראש החברה, בניגוד לדעת הועדה למינויים.

פרץ, על פי הדיווח ב'ווינט', פועל להחזיר לתפקיד בכיר את אלי אלפסי, מי שהיה סמנכ"ל השיווק של החברה, והודח מתפקידו בידי המנכ"ל בועז לוי ביולי האחרון.

גורמים בחברה מספרים כי פרץ קיים עם אלפסי סדרת פגישות שנערכו בלשכת היו"ר במטה החברה בלוד ונועדו להציג למנהלים את תמיכתו של פרץ בסמנכ"ל המודח.

ההחלטה להדיח את אלפסי אז מתפקידו הייתה בעקבות חוסר שביעות רצון מניהולו. "אלפסי עבד בחוסר שקיפות ובשיטות שיווק מיושנות שנסמכו על שימוש בסוכני שיווק מקומיים לקידום עסקיה, שיטות שלא מתאימות לעולם היום", אומר גורם בחברה.

כעת כאמור, פרץ פועל להשיבו לתפקיד בכיר. "השבת מנהל שכשל בניגוד לדעת המנכ"ל שפיטר אותו היא חסרת סמכות ותגרום נזק בלתי הפיך לחברה. אלה לא מהלכים שקורים בחברה עסקית נורמלית. המהלך ירסק את הנהלת החברה ויסכן את החברה בשווקים בהם היא פועלת", תוקפים גורמים בחברה.

מהתעשייה האווירית נמסר כי "עם כניסת היו"ר לתפקידו התברר כי אלי אלפסי, שנחשב לסמנכ"ל השיווק מהטובים ביותר בתע"א על דעת גורמים בכירים בחברה ובמשרד הביטחון, נמצא במעמד ביניים מאחר ולא הגיעו עימו להסכם על הדרך שבה ימשיך לשרת בחברה. אלפסי קיבל מצוות ההנהלה הקיים הצעות להישאר בחברה, והיו"ר ביקש כי תתקבל הכרעה בימים הקרובים בעניינו".

ממשרד עו"ד פעיל נמסר כי "העברתו מתפקידו נבעה משיקולים זרים אישיים ופסולים בלבד וכל טיעון אחר הוא ניסיון בזוי ופסול ונועד לנסות להכשיר שרץ. מפני שעזיבתו של אלפסי את תפקידו משמעותה אבדה מיותרת לתע"א, פנה פרץ לאחרונה לאלפסי וביקש שישקול לחזור ולתרום מניסיונו ומקצועיותו המוכחים לחברה".

עמיר פרץ תעשייה האווירית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד