כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מגמה מטרידה

עלונים אנטישמיים נמצאו במספר ערים ברחבי ארה"ב

קהילות יהודיות בערים רבות ברחבי ארה"ב דיווחו על מגמה מטרידה של השארת עלונים אנטישמיים בשכונותיהן בשבועות האחרונים, כך על פי דיווחים מקומיים

עלונים אנטישמיים נמצאו במספר ערים ברחבי ארה"ב
תיבת דואר צילום: Unsplash

עלונים שנשלחו בשקיות ופוזרו בשכונות היהודיות בערים רבות ברחבי ארה"ב, העלו טענות שקריות לגבי יהודים ונגיף הקורונה.

העלונים חולקו בקליפורניה, פלורידה, טקסס וקולורדו. חלקם גם כינו את חברי "המרכז לבקרת מחלות ומניעתן" כיהודים. עלון אחד שנותר בחניה בקוליוויל, טקסס, טען כי "כל היבט של סדר היום של הקורונה הוא יהודי", כזכור בקוליוויל מחבל מוסלמי לקח לפני חודשיים ארבעה יהודים בני ערובה ונורה למוות על ידי שוטרים.

"זה נראה כמאמץ מתואם בערים ברחבי המדינה, חולקו חומרים אנטישמיים וגזעניים אחרים בשקיות סנדוויץ' שקופות לחלקים בעיר שלנו", אמר ראש עיריית קוליוויל, ריצ'רד ניוטון, בהצהרה לתקשורת.

"אני לא מתכוון לעבור ולקרוא את זה. אני רק הולך לאסוף אותם ולזרוק אותם", אמר אחד מתושבי קולוויל ל'ניו יורק פוסט'. תושבי מיאמי ביץ' וסרפסייד, פלורידה, אמרו לערוץ הטלוויזיה WSVN-TV כי דברי שטנה נכתבו על גבי עלונים בסוף ינואר. "זה מונע על ידי שנאת יהודים. וזו הזדמנות להשתמש בקורונה כדי להאשים יהודים או קורונה", כך אמר ג'ף רוזן התובע המחוזי של מחוז סנטה קלרה בקליפורניה. הרשויות באזורים בהם חולקו העלונים חוקרות את האירועים.

אנטישמיות בארצות הברית עלונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד