כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הלוויה בצהריים ממאה שערים

האזינו: שמע ישראל ליד מיטת הרבנית מתולדות אהרן

האזינו לרגעים הדרמטיים מבית החולים 'הדסה עין כרם' בעת נשמעו שאגות שמע ישראל של האדמו"ר מתולדות אהרן ובני משפחתו בשעת יציאת נשמתה של הרבנית ע"ה שנפטרה בחצות לילה. הלוויתה היום ב 12:00 בצהריים ממאה שערים להר הזיתים

האזינו: שמע ישראל ליד מיטת הרבנית מתולדות אהרן
מיטתה של הרבנית מתולדות אהרן ע"ה צילום: באדיבות המצלם

במהלך יום רביעי חלה הידרדרות במצבה של הרבנית הינדא קאהן מתולדות אהרן ע"ה בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, בני משפחתה בראשות בעלה הרבי הוזעקו ליד מיטתה ובמקום אמרו תהילים ופסוקי הייחוד.

מעמד ההתעוררות והתפילות הועבר בשידור חי ב'קול אנ"ש' קו המידע הרשמי של החסידות, ואלפי החסידים מכל רחבי הארץ ובעולם הצטרפו מביתם לתפילה לרפואתה של הרבנית. 

'בחדרי חרדים' מביא את הרגעים הדרמטיים מבית החולים הדסה עין כרם בעת מעמד יציאת הנשמה, עת נשמעו שאגות 'שמע ישראל' של האדמו"ר מתולדות אהרן ובני משפחתו בשעת יציאת נשמתה של הרבנית ע"ה לקראת חצות לילה.

 מיטתה של הרבנית הובאה על ידי ה'חברא קדישא' והחסידים לביתה במאה שערים, ומסע הלוויה היום (חמישי) בשעה 12:00 בצהריים מביהמ"ד הגדול 'תולדות אהרן' בשכונת מאה שערים לעבר הר הזיתים, שם תיטמן.

הגברים יעמדו לאורך רחוב מאה שערים עד שבטי ישראל. בני המשפחה והמיטה בשער הבניין החדש כשהנשים תתרכזנה בחצר ביהמ"ד ובבתי נייטין.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר מתולדות אהרן ביקש לקיים את הלוויה עוד בלילה, העסקנים ניסו לעשות הכל מבחינת כל הסידורים והלוויה נקבעה לשעה 12:00 בצהריים.

 

הרבי מתולדות אהרן יציאת נשמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד