כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
יחד עם מאות משפחות

יחגגו שבע ברכות: חתן וכלה מקייב נמלטו למעז'יבוז'

בעקבות הפלישה הרוסית לתחומי אוקראינה אגודת 'אהלי צדיקים' הקימה מוקד סיוע מרכזי בעיר מעז'יבוז' ומתגברת את השמירה במקום. חפ"ק מרכזי עם אש"ל מלא חינם לכל הפליטים הנמלטים מאזורי הלחימה

יחגגו שבע ברכות: חתן וכלה מקייב נמלטו למעז'יבוז'
מעזיבוז היום, ערב שבת צילום: באדיבות המצלם

המשבר החמור באוקראינה שהחל עם פלישת הכוחות הרוסיים לתוככי מדינת אוקראינה, מביא אתו גל אדיר של אלפי יהודים הנמלטים ממקומות מגוריהם בערים הסמוכות לגבול ובאזורים הסמוכים לריכוזי הצבא האוקראיני.

אגודת 'אהלי צדיקים' הקימה החל מאמש מוקד סיוע ענק ומרכזי לאלפי היהודים הנמצאים באוקראינה ומחפשים מקום בטוח ומוגן לימים הקרובים.

בעקבות החשש הכבד מאנרכיה גוברת מקרב האוכלוסייה המקומית האוקראינית, כתוצאה מההפגזות הרוסיות באוקראינה, החליט יו"ר אגודת 'אהלי צדיקים', הרב ישראל מאיר גבאי על הקמת מוקדי סיוע מאובטחים בעיר מעזי'בוז' ופתיחת הכנסת אורחים מרכזית במקום לכל יהודי הסביבה ולכל הנמלטים מאזור המזרח מאימת הפלישה הרוסית, חינם אין כסף.

כבר במקום נמצאים למעלה ממאה משפחות על ילדיהם, בהם חתן וכלה שחוגגים את שבת שבע ברכות במקום מבטחים בקריית הבעל-שם-טוב בעיר מעז'יבוז'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אגודת 'אהלי צדיקים' שכרה חברת אבטחה מקומית המקיפה את כל האזור בשמירה הדוקה מפני פורעניות אפשריות של הגויים המקומיים, כאשר בשעת מלחמה כל הגדרות נפרצות ואי אפשר לדעת לאן הדברים מתפתחים.

מעזיבוז הבעל שם טוב קייב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד